GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

T‑Mobile wprowadził usługę zautomatyzowanej konfiguracji urządzeń Apple dla firm

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2018-12-13 15:07 - czytano: 229 razy - dodaj komentarz
T‑Mobile wprowadził usługę zautomatyzowanej konfiguracji urządzeń Apple dla firmT‑Mobile jako pierwszy operator w Polsce wprowadził nową usługę Apple Device Enrollment dla firm. Dzięki niej klienci biznesowi mogą szybko i sprawnie skonfigurować firmowe iPhone’y oraz iPady, wdrażając oprogramowanie do zarządzania sprzętem - Mobile Device Management. Takie rozwiązanie znacząco ułatwia pracę działu IT w każdej organizacji, która chce bazować na telefonach i tabletach od Apple.
REKLAMA
Centralizacja zarządzania urządzeniami w przedsiębiorstwie stanowi podstawę ich sprawnej obsługi i bezpieczeństwa. Taką możliwość daje Mobile Device Management w T‑Mobile – oprogramowanie pozwalające na wprowadzenie ustawień na sprzęcie służbowym dla każdego pracownika oraz zdalną instalację oprogramowania. To praktyczne narzędzie, umożliwiające także kontrolę nad prawidłowym użytkowaniem smartfonów i tabletów przez zatrudnionych czy zlokalizowanie urządzenia, które zostanie zgubione. Jednak MDM każdorazowo wymaga ręcznej konfiguracji sprzętu przed przekazaniem go pracownikowi. Automatyzację tego procesu umożliwia wdrożone właśnie w T‑Mobile rozwiązanie Apple Device Enrollment. Usługa została stworzona dla przedsiębiorstw chcących bazować w swojej codziennej pracy na technologii Apple.

Wszystkie usługi w jednym miejscu
Za sprawą Apple Device Enrollment firmy będą mogły zapomnieć o czasochłonnej ręcznej rejestracji urządzeń w MDM przed przekazaniem ich pracownikom. Rozwiązanie automatyzuje cały proces, umożliwiając błyskawiczne przygotowanie sprzętu do pracy. Co istotne, nie wymaga to fizycznego kontaktu z iPhonem czy iPadem, dzięki czemu nowe urządzenie może być przekazane od razu pracownikowi. Sporym udogodnieniem jest ponadto powstająca w ten sposób możliwość współpracy z jednym dostawcą, od momentu zakupu smartfonów, poprzez dobór usług telekomunikacyjnych, aż po zdalny serwis IT dla sprzętu, który również znajduje się w ofercie T‑Mobile. W rezultacie obsługa urządzeń staje się łatwiejsza, a specjaliści zyskują czas na inne zadania. Co więcej, umowa z jednym partnerem jest dla przedsiębiorstwa finansowo korzystniejsza.

Jak to działa?
Aby wprowadzić usprawnienie w kontroli nad sprzętem, wystarczy zarejestrować się w programie Apple Business Manager (http://business.apple.com), zarejestrować T‑Mobile jako swojego dostawcę oraz skonfigurować opcje dotyczące posiadanego oprogramowania Mobile Device Management. Od tego momentu pracownicy będą mogli swobodnie zacząć korzystać ze swoich urządzań, a dział IT ma pewność, że urządzenia mają wszystkie niezbędne ustawienia i oprogramowanie wymagane do pracy.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Znajdź nas na Facebook'u
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: