piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ostatnie dni zgłaszania do Nokia Trends Lab

    Zobacz również

    Jeszcze tylko przez kilka dni można zgłaszać się do udziału w laboratoriach DJ Lab, Fashion Lab i VJ Lab w ramach eksperymentu Nokia Trends Lab na stronie www.nokiatrendslab.pl.

    - Reklama -

    Nokia
    Trends Lab to połączenie kreatywnych warsztatów z imprezą muzyczną,
    która odbędzie się 6 października 2007 r. w dawnej Warszawskiej
    Wytwórni Wódek Koneser. W wyniku spotkania się różnych środowisk
    twórczych i publiczności powstaną nowe formy artystyczne czerpiące z
    wielu dziedzin sztuki jednocześnie.

    W laboratoriach Nokia Trends
    Lab szukamy młodych, utalentowanych osób. Każde z siedmiu laboratoriów
    ma wyłonić zdolnych ludzi, którzy wniosą świeże pomysły na polską
    scenę, w świat mody i reklamy. W ramach Nokia Trends Lab odbywają się
    następujące laboratoria (pod opieką mentorów):

    • DJ Lab (BOOGIE MAFIA)
    • Film Lab (Jacek Borcuch)
    • Fashion Lab (Bartek Michalec)
    • Orange Lab (Paweł Niezgoda)
    • Photo Lab (Szymon Kobusiński)
    • VJ Lab (Kinga Kiełczyńska)
    • MTV Rockuje Lab

    Kalendarium wirtualnego eksperymentu Nokia Trends Lab:

    • 30 lipca rozpoczęła się rejestracja na stronie www.nokiatrendslab.pl.
      Chętni do udziału w poszczególnych laboratoriach mogą przesyłać
      zgłoszenia przez kilka kolejnych tygodni. Jury wybierze z nadesłanych
      aplikacji 10 półfinalistów każdego laboratorium tematycznego.
    • 20 sierpnia zakończono nabór uczestników do Film Lab, Orange Lab i Photo Lab.
    • 31 sierpnia to ostatni dzień nadsyłania zgłoszeń do DJ Lab, Fashion Lab i VJ Lab.
    • Na początku września zostaną ogłoszone listy półfinalistów z każdego
      laboratorium i określone zadania konkursowe (dotyczące wybranego
      laboratorium).
    • Od 14 do 24 września prace konkursowe będą oceniać internauci na oficjalnej stronie konkursu www.nokiatrendslab.pl. Wśród głosujących internautów zostaną rozlosowane bilety wstępu na imprezę finałową 6 października.
    • 24 września ogłoszona zostanie oficjalna lista 3 finalistów z każdego
      laboratorium. Przez tydzień wszyscy finaliści będą przygotowywać swoje
      prace  pod kątem prezentacji na imprezie finałowej Nokia Trends Lab.

    Laboratoria, do których można się zgłaszać do 31 sierpnia to:

    DJ Lab
    DJe przystępujący do konkursu rejestrują się na stronie i
    wysyłają linki do swoich prac (30-minutowy miks muzyczny). Nadesłane
    prace będzie oceniać jury pod przewodnictwem Harpera i Berta z Boogie
    Mafia. Prace 10 DJów półfinalistów zostaną zamieszczone na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i poddane ocenie publiczności. Wyselekcjonowani w publicznym głosowaniu
    3 finaliści umieszczą swoje pełne sety na stronie (7 i 30-minutowy).
    Ostatnim etapem konkursu będzie przeznaczone dla 3 finalistów zadanie
    pod hasłem:  „My Nokia is My Lab”, polegające na kreatywnym podejściu
    do telefonu Nokia jako nośnika dźwięku. Finaliści będą musieli nagrać
    telefonem, bądź na telefon, różne efekty dźwiękowe, które wmiksują w
    swój występ finałowy. 
    3 finaliści zaprezentują swoje miksy
    podczas imprezy finałowej Nokia Trends Lab po 30 minut każdy, walcząc o
    główną nagrodę. Występy oceni jury oraz publiczność w głosowaniu
    sms-owym. Fragmenty zmagań ostatniego etapu konkursu zostaną
    zamieszczone na stronie www.nokiatrendslab.pl.

    Nagrodą dla wszystkich 3 finalistów będą telefony Nokia, a zwycięzca otrzyma mikser DJski Pioneer.

    Fashion Lab
    Konkursowicze rejestrują się na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i wysyłają opis swoich dotychczasowych dokonań w świecie mody. Jury
    wraz z mentorem – projektantem Bartkiem Michalcem wybierze 10
    półfinalistów, których zadaniem będzie przygotowanie szkiców kolekcji 5
    ubiorów oraz tablicy ilustrującej inspiracje z jakich korzystali tzw.
    moodboard. Prace zostaną umieszczone na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i poddane głosowaniu internautów. Wyselekcjonowani w ten sposób 3
    finaliści wykonają 2 ubiory z wcześniej przygotowanej kolekcji, które
    zaprezentują podczas Nokia Trends Lab. Ich prace wezmą udział w
    głosowaniu publiczności. Nagrodą główną dla 1 z 3 finalistów będzie
    oprócz możliwości zaprezentowania się na imprezie Nokia Trends Lab,
    telefon komórkowy Nokia oraz udział w kilkudniowej produkcji pokazu
    mody Bartka Michalca.

    VJ Lab
    Konkursowicze rejestrują się na stronie i wysyłają linki do
    swoich prac (6-minutowy materiał do wybranego przez siebie podkładu
    muzycznego). Jury, któremu przewodzić będzie Kinga Kiełczyńska, wybiera
    10 półfinalistów, którzy przygotowują materiał autorski do muzyki
    wybranej przez mentora (6-minutowy miks) oraz inspirując się layoutami
    reklamowymi Nokia Trends Lab. Przygotowane prace zostaną zamieszczone
    na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i poddane ocenie internautów. 3 finaliści otrzymają telefony Nokia i
    zostaną zaproszeni do laboratorium, gdzie pod okiem profesjonalistów
    będą mogli przygotować swoje materiały konkursowe pod hasłem: „My Nokia
    is My Lab”, do zaprezentowania podczas imprezy Nokia Trends Lab.
    Finaliści będą mieli również za zadanie stworzyć tapetę/kolarz pod tym
    samym tytułem, które zostaną zamieszczone do pobrania na www.nokiatrendslab.pl.
    Dzień
    przed imprezą Nokia Trends Lab, która odbędzie się 6 października –
    finaliści spotkają się z gwiazdami i nagrają krótkie filmiki o
    artystach, które wkomponują w wizualizacje prezentowane podczas imprezy
    finałowej na 3 dużych ekranach. 3 finalistów VJ Lab będzie prezentowało
    swoje prace, synchronizując je z muzyką finalistów DJ Lab. Nagrodą dla
    wszystkich 3 finalistów będą telefony Nokia, nagrodą za 1. miejsce
    będzie PowerBook G4.

    Nadal można uczestniczyć także w MTV Rockuje Lab. W ramach tego
    laboratorium można głosować na jeden z 12 finałowych zespołów, które
    walczą o zwycięstwo w programie MTV Rockuje, zaprezentowanych na
    stronie www.mtv.pl/mtv_rockuje/nokia_lab.htm.
    Zwycięski zespół, który otrzyma najwięcej głosów internautów, wystąpi
    na koncercie Nokia Trends Lab, który odbędzie się 6 października tego
    roku w warszawskiej dawnej Warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser. Biorąc
    udział w MTV Rockuje Lab internauci mogą wygrać podwójne zaproszenia na
    impreze Nokia Trends Lab.

    Laboratoria, na które już zamknięto rejestrację to:

    Film Lab
    Konkursowicze rejestrowali się na stronie wysyłając krótki
    film (lub link do strony, gdzie prezentują swoje prace), do 3 minut, na
    dowolny temat, według wskazanych parametrów. Obecnie jury, którego
    przewodniczącym jest Jacek Borcuch, obraduje nad wyborem 10
    półfinalistów. Ich zadaniem będzie nakręcenie filmu na temat: „Moje
    miasto to laboratorium”. Prace zostaną umieszczone na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i poddane ocenie internautów (półfinaliści będą kręcili filmy
    komputerami multimedialnymi Nokia N93i). Wyselekcjonowani w publicznym
    glosowaniu 3 finaliści otrzymają ostatnie zadanie konkursowe pod
    hasłem: „My Nokia is my Lab”, którego wyniki zostaną zaprezentowane i
    ocenione przez publiczność podczas finału Nokia Trends Lab. Nagrodą dla
    wszystkich 3 finalistów, poza możliwością zaprezentowania swoich prac 6
    października na imprezie Nokia Trends Lab, będą komputery multimedialne
    Nokia N93i, udział w Nokia Mobile Movie Competition w ramach festiwalu
    Camerimage 2007 w Łodzi oraz dzień pracy z mentorem. 

    Orange Lab
    Konkursowicze rejestrowali się na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i wysyłali swoje prace, maksymalnie 3, na dowolny temat (sposób
    wykonania prac nie jest w żaden sposób narzucony – mogą być to rysunki,
    projekty graficzne, przerobione w interesujący sposób zdjęcia itd.).

    Obecnie
    mentor i jury wybierają 10 półfinalistów, których zadaniem będzie
    stworzenie reklamy TV oraz Outdoor dla Orange. Temat: „Orange i
    Muzyka”. Półfinaliści będą musieli przygotować reklamę TV w formie
    story boardów, natomiast outdoor w formie grafik lub rysunków.

    Prace konkursowe zostaną umieszczone na stronie www.nokiatrendslab.pl i poddane ocenie internautów.
    Wszyscy
    3 finaliści otrzymają telefony Nokia 5200 + starter Orange. Nagrodą dla
    zwycięzcy będzie udział w tworzeniu kampanii reklamowej dla Orange z
    dedykowaną agencją: od uczestnictwa w fazie poszukiwania pomysłu
    kreatywnego, przez pracę na planie zdjęciowym, po nagranie spotu
    reklamowego.

    Photo Lab
    Eliminacje wstępne polegały na wysłaniu 1 zdjęcia na temat
    „Moje miasto to laboratorium” (w narzuconym formacie) lub linków do
    strony, gdzie są zaprezentowane prace. W półfinale, którego uczestnicy
    są właśnie wybierani spośród nadesłanych zgłoszeń, weźmie udział 10
    osób wyselekcjonowanych przez jury pod przewodnictwem mentora, znanego
    i cenionego młodego fotografa Szymona Kobusińskiego. Zadaniem
    półfinalistów będzie zrobienie zdjęcia inspirowanego hasłem „My Nokia
    is my Lab”. Półfinaliści będą robili zdjęcia używając Nokia N95, które
    otrzymają na okres 2 tygodni. Przygotowane prace zostaną zamieszczone
    na stronie www.nokiatrendslab.pl
    i poddane głosowaniu internautów. 3 wybrani finaliści otrzymają
    telefony Nokia jako nagrody i dostaną nowe zadanie, które wykonają.
    Finał odbędzie się na imprezie Nokia Trends Lab, gdzie prace trzech
    finalistów oceni publiczność. Nagrodą dla 3 finalistów będzie możliwość
    fotograficznego dokumentowania pobytu jednej z gwiazd zagranicznych w
    Polsce lub występu polskiej gwiazdy na imprezie.

    Działania wspierające eksperyment – każdy z uczestników i mentorów
    Nokia Trends Lab ma możliwość wykreowania swojego wizerunku na www.moBlog.pl, podając linki do swoich prac i zapraszając do dyskusji swoich przyjaciół i moblogowiczów.

    Adresy poszczególnych moblogów odpowiadają nazwom laboratoriów:

    • djlab.moBlog.pl
    • fashionlab.moBlog.pl
    • filmlab.moBlog.pl
    • photolab.moBlog.pl
    • orangelab.moBlog.pl
    • vjlab.moBlog.pl

    O Nokia Trends Lab
    Nokia Trends Lab to seria imprez, które odbywają
    się w 2007 r. w Europie. Każda z nich jest kulminacją trwającej
    wcześniej przez kilka tygodni lokalnej, mobilnej i internetowej
    aktywności. Artyści-mentorzy inspirują osoby o otwartych umysłach  do
    tworzenia oryginalnych projektów, które są następnie prezentowane
    podczas imprezy zgromadzonym fanom muzyki i młodym artystom.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...