czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sprzedaż w App Store w roku 2013 sięgnęła 10 miliardów USD

    Zobacz również

    Firma Apple ogłosiła dziś, że w 2013 roku klienci wydali w App Store ponad 10 miliardów USD, z czego ponad 1 miliard USD w samym tylko grudniu. Klienci App Store pobrali w grudniu ponad trzy miliardy aplikacji, przez co miesiąc ten zapisał się jako rekordowy w całej historii App Store. Twórcy aplikacji dla platform Apple zarobili już w App Store 15 miliardów USD. Nowy system iOS 7 otworzył przed programistami możliwość wykorzystania przeprojektowanego interfejsu użytkownika

    - Reklama -

    oraz ponad 200 nowych funkcji i wywołań API. Tacy twórcy oprogramowania, jak Evernote, Yahoo!, AirBnB, OpenTable,
    Tumblr, Pinterest i American Airlines zaproponowali zupełnie nową jakość
    interakcji z użytkownikiem, lepiej eksponując treść, a jednocześnie
    zwiększając ogólną efektywność i wydajność aplikacji.

    Pragniemy podziękować naszym klientom, dzięki którym rok 2013 był dla App Store najlepszy w historii — powiedział Eddy Cue, wiceprezes Apple ds. oprogramowania i usług internetowych. – Świąteczna oferta aplikacji była w tym roku bezkonkurencyjna i już nie możemy się doczekać atrakcji, jakie twórcy oprogramowania szykują na rok 2014.

    W roku 2013 byliśmy świadkami zaskakujących sukcesów takich aplikacji, jak Heads Up Ellen DeGeneres, Moves firmy ProtoGeo, Afterlight Simona Filipa i Impossible Road Kevina Ng. Wiele spośród największych hitów ubiegłego roku, m.in. Candy Crush Saga, Puzzles & Dragons, Minecraft, QuizUp i Clumsy Ninja, powstało w studiach międzynarodowych firm programistycznych, a jednocześnie na horyzoncie pojawili się twórcy, którym szczególnie bacznie warto przyglądać się w 2014 roku — na przykład Duolingo (Stany Zjednoczone), Simogo (Szwecja), Frogmind (Wlk. Brytania), Plain Vanilla Corp (Islandia), Atypical Games (Rumunia), Lemonista (Chiny), BASE (Japonia) i Savage Interactive (Australia).

    Oferta rewolucyjnego serwisu App Store obejmuje ponad milion aplikacji dla użytkowników iPhone’a, iPada i iPoda touch ze 155 krajów świata. Z tego ponad 500 000 to aplikacje stworzone specjalnie dla iPada. Klienci App Store mogą wybierać spośród niezwykle szerokiej gamy aplikacji należących do 24 kategorii, takich jak gazety i magazyny w Kiosku, gry, aplikacje dla biznesu, aplikacje dostarczające wiadomości, aplikacje sportowe, dla dzieci, dla osób prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia oraz przydatne w podróży.

    ŹródłoApple
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...