wtorek, 23 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Obsługa klienta najważniejsza

    Zobacz również

    Głównym powodem zmiany operatora telefonii komórkowej jest zła obsługa klienta, problemy z zasięgiem oraz zbyt wysokie ceny usług wynika z badania przeprowadzonego przez firmę ContactPoint.

    - Reklama -

    Firma
    ContactPoint postanowiła przebadać lojalność klientów sieci
    komórkowych, półtora roku po wprowadzeniu możliwości migracji między
    operatorami z zachowaniem dotychczasowego numeru telefonu.

    Oprócz wymienionych wyżej powodów zmiany dotychczasowego operatora
    zapytano także o powody, które zachęcają do pozostania u obecnego
    operatora. Najważniejsze z nich to m.in. korzystne ceny (35 proc.),
    przyzwyczajenie (23,3 proc.), pakietowe promocje z darmowymi minutami i SMS-ami (13 proc.) oraz znajomi w tej sieci (10 proc.).

    Z zaprezentowanych danych wynika, że najwięcej klientów utraciła (43
    proc. badanych) oraz najwięcej pozyskała (39 proc. badanych) Polska
    Telefonia Cyfrowa. Na środkowej pozycji plasuje się Polkomtel, który
    utracił 35 proc. badanych, a pozyskał 37 proc. Z kolei sieć Orange
    utraciła 22 proc. badanych, a pozyskała 24 proc.

    Jak wynika z zaprezentowanych danych jedynie dwóch operatorów – PTK
    Centertel oraz Polkomtel – pozyskało więcej klientów niż utraciło.

    ŹródłoMedia2.pl
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...