sobota, 20 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Virtualo dostarcza gry do pobrania na empik.com

    Zobacz również

    Największy polski dystrybutor e-booków i audiobooków rozszerza ofertę produktów cyfrowych o gry do pobrania, które będzie sprzedawał empik.com. W świecie nowoczesnych technologii mamy do czynienia z przenikaniem się różnych kanałów sprzedaży rozmaitych produktów cyfrowych, dlatego spółka Virtualo postanowiła wykorzystać ten potencjał i wprowadzić do oferty gry do pobrania. becnie do sieci dystrybucji należą takie sklepy jak: empik.com, Merlin.pl, Gandalf.com,

    - Reklama -

    Legimi.com, ebook.pl i 20 innych podmiotów, które będą mogły szybko poszerzyć portfolio oferowanych produktów o gry. Aktualnie na ten krok zdecydował się empik.com. Do sieci dystrybucji Virtualo dołączył również nowy sklep – Muve.pl, który specjalizuje się w grach, ale chce również zaoferować swoim Klientom e-booki i audiobooki.

    Włączenie do oferty gier do pobrania to decyzja wynikająca z posiadania przez Virtualo zaawansowanej platformy do dystrybucji produktów cyfrowych, z których korzystają największe sklepy internetowe. Obsługujemy kilka megastore’ów. Potrzebują one różnorodnego kontentu cyfrowego, a integrowanie rozwiązań technologicznych z nowymi podmiotami jest dla sklepów czasochłonne i wymaga dużych zasobów. Sklepy są z Virtualo już zintegrowane, więc wprowadzenie nowego asortymentu to kwestia decyzji biznesowej, a nie integracji technologicznej – mówi Robert Rybski, Prezes Virtualo.

    W ofercie Virtualo znajduje się prawie 800 gier takich wydawców jak Sony, Ubisoft, Blizzard, Electronic Art i wielu innych. Gry przeznaczone są na różne platformy: konsole, PC i Mac. W sprzedaży są bestsellery wszech czasów i nowości jak GTA, Diablo, Battlefield, Assaisn’s Creed, The Sims, Lara Croft, Resident Evil, FIFA, Call of duty, Alan Wake, Hitman, a także abonamenty Play Station. Główną zaletą gier sprzedawanych w ten sposób, jest błyskawiczna dostawa i możliwość grania zaraz po zakupie.

    Wartość polskiego rynku gier w 2012 została oszacowana przez Rzeczpospolitą na 1,12mld zł i rośnie w tempie 60% rocznie. Zgodnie z badaniem wykonanym przez Newzoo w 2012 roku liczba graczy w Polsce wynosi prawie 12mln, z których ponad 50% kupuje gry, 12% zakupów to gry do pobrania. Rynek gier jest rynkiem bardzo interesującym z uwagi na dużą dynamikę wzrostu, więc nie wykluczamy, że poza technologiczną obsługą dystrybucji gier, przyjrzymy się bliżej możliwości rozwoju tego segmentu w ramach naszej platformy – komentuje Robert Rybski, Prezes Virtualo.

    Książki elektroniczne i gry postrzegane jako asortyment cyfrowy nie są bardzo od siebie różne. Sprzedaż obu bazuje na atrakcyjnej dla Klienta cenie oraz dobrym kontencie. Dodatkowo zarówno e-książki jak gry są adresowane do podobnego targetu – entuzjastów nowych technologii, którzy świetnie orientują się w Internecie. Wprowadzenie oferty e-booków do sklepów z grami będzie ciekawym wyzwaniem. Zadajemy sobie pytanie, czy łatwiej przekonać do e-książek osoby, które funkcjonują w cyberprzestrzeni, czy jednak czytanie e-booków będzie bardziej interesujące dla osób czytających książki papierowe. Odpowiedź poznamy zapewne w ciągu kilku kolejnych miesięcy – mówi Małgorzata Błaszczyk, Marketing Manager Virtualo.

    Gry do pobrania włączone do sieci Virtualo to kolejny krok w rozwijaniu oferty największego, polskiego dystrybutora kontentu cyfrowego. To również znak XXI wieku, w którym masową kulturę cyfrową tworzą również: książki elektroniczne, gry, muzyka czy filmy chętnie kupowane w Internecie w jednym miejscu.

    ŹródłoVirtualo
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Smartfony za pół ceny – doskonała oferta dla przenoszących numer do Plusa i Plusha

    Klienci przenoszący numer do Plusa lub Plusha będą mogli skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji i kupić wybrane smartfony za...