piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ofensywa Samsung Smart TV przybiera na sile

    Zobacz również

    Liczba polskojęzycznych aplikacji dostępnych w Samsung Smart TV przekroczyła już setkę – w tej chwili użytkownicy telewizorów Samsung mogą już korzystać ze 102 aplikacji w języku polskim! Postrzeganie telewizora wyłącznie jako urządzenia do oglądania programów nadawanych przez tradycyjne stacje telewizyjne powoli, ale nieuchronnie staje się przeszłością. Pod względem liczby rodzimych aplikacji Polska znajduje się w ścisłej europejskiej czołówce – tuż za Francją i Włochami.

    - Reklama -

    W ciągu ostatnich 12 miesięcy ilość polskojęzycznych aplikacji na platformie Samsung Smart TV wzrosła z 65 to 102. Jeszcze większe powody do zadowolenia mają miłośnicy filmów – ilość dostępnych produkcji w aplikacjach VoD wzrosła, dzięki czemu mogą oni teraz wybierać już z spośród kilkudziesięciu tysięcy filmów, seriali i programów rozrywkowych . Śmiało można więc stwierdzić, że każdy znajdzie w Samsung Smart TV coś dla siebie.

    Wśród ponad 102 polskojęzycznych aplikacji w Samsung Smart TV znajdują się nie tylko usługi VoD, czy coraz popularniejsze platformy streamingu muzyki (Deezer, Spotify), ale również narzędzia, które do niedawna trudno było sobie wyobrazić na ekranie telewizyjnym. Są to między innymi: aplikacje do nauki języka angielskiego dla dzieci i dorosłych, bogata gama przepisów kulinarnych, możliwość wzroku zamówienia jedzenia (SmartFood) czy nawet  sprawdzenia ofert mieszkaniowych (Domy.pl) oraz znalezienie firmy czy instytucji (Panorama Firm) czy imprezy lub ciekawego wydarzenia (Eventorium). Najmłodsi użytkownicy mogą z kolei spędzić czas przed ekranem na edukacyjnych zabawach, rozwijających ich umiejętność liczenia lub zapamiętywania. Telewizory Samsung Smart TV pozwalają także zawsze być w kontakcie z najbliższymi nam osobami. Wśród dostępnych aplikacji znajdują się znane portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter oraz YouTube, a także popularne komunikatory Skype i Google Talk.
     
    Smart TV coraz ważniejsza dla użytkowników
    Dynamiczny wzrost liczby dostępnych na Smart TV aplikacji świadczy o rosnącym znaczeniu szerokiej funkcjonalności i najnowszych technologii dla użytkowników telewizorów. Odzwierciedlają to badania przeprowadzone na zlecenie firmy Samsung. W 2013 roku, dla aż 20% badanych funkcjonalność Smart TV była znaczącym czynnikiem przy wyborze nowego telewizora. W stosunku do roku ubiegłego funkcje Smart TV awansowały z 12 na 7 miejsce pod względem najistotniejszych czynników. Z kolei Smart TV znajduje się na 3 miejscu wśród czynników decydujących o zakupie telewizora firmy Samsung. Aż 45% respondentów jest także skłonnych poświęcić większą kwotę na zakup telewizora wyposażonego w funkcje Smart TV.

    Firma Samsung stawia sobie za cel także edukację na temat funkcji Smart TV i stojących za nimi możliwości. Jak wykazuje przeprowadzone badanie, wraz z poziomem wiedzy o Samsung Smart TV rośnie stopień wykorzystanie tych funkcjonalności. Aplikacje dostępne na platformie Samsung oferują ogromne możliwości w zakresie rozrywki, edukacji, informacji oraz komunikacji. Warto znać te funkcjonalności, aby w pełni wykorzystywać możliwości swojego urządzenia. 

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...