piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Postęp w mobilnym marketingu dzięki milionom smartfonów

    Zobacz również

    Usługi mobilnego marketingu będą coraz bardziej popularne. Ciągle rosnąca liczba użytkowników smartfonów dyktuje nowe kierunki rozwoju branży, a mimo to, pozycja SMS jako narzędzia komunikacji umacnia się. Według danych Millward/Brown z września tego roku, liczba użytkowników smartfonów (wg tego badania telefonów zdefiniowanych jako urządzeń posiadających klawiaturę typu qwerty lub ekran dotykowy, dostęp do internetu, możliwość zainstalowania aplikacji oraz konfiguracji skrzynki e-mail)

    - Reklama -

    wynosi 9,4 mln.

    Ze względu na stale wzrastającą liczbę konsumentów posiadających smartfon, zauważamy większe zainteresowanie usługami mobilnego marketingu. Telefony komórkowe tego typu pozwalają użytkownikom na wykorzystanie nowych funkcjonalności, które umożliwiają otrzymywanie zniżek lub zbieranie punktów lojalnościowych. Trend ten skłania wiele instytucji do przeprowadzania badań mających na celu wskazanie tendencji dotyczących sposobów wykorzystania smartfonów. Z badań Millward/Brown wynika, że 80% ankietowanych osób jest zainteresowanych otrzymywaniem zniżek do sklepów. Dla sklepów taka informacja może okazać się niezmiernie korzystna podczas planowania atrakcyjnych dla klienta akcji marketingowych. Dlatego, spodziewamy się, że kampanie mobilne będą coraz częściej wykorzystywanym kanałem komunikacji – dotyczy to zwłaszcza branż takich jak Finanse czy FMCG, gdzie ważne jest przekazywanie informacji bezpośrednio do potencjalnego klienta. W związku z nowymi możliwościami marketingu mobilnego, rozwinęliśmy usługi push dedykowane do porozumiewania się za pośrednictwem smartfonów czy tabletów – komentuje Marcin Papiński, Business Development Director w Infobip.

    Odpowiadając na potrzeby rynku, Infobip oferuje swoim klientom szeroki wybór usług mobilnego marketingu. Warto zaznaczyć, że stale rosnąca liczba smartfonów nie tylko nie osłabia pozycji wiadomości sms – które, jak pokazują dane Infobip, jest najbardziej skutecznym narzędziem przekazu informacji – ale wręcz ją umacnia: wraz ze wzrostem liczby telefonów rośnie liczba odbiorców tej formy komunikacji. Według statystyk firmy 98% wiadomości tekstowych odczytywanych jest w przeciągu 15 minut od doręczenia.

    Masowa wysyłka wiadomości, oferowana przez Infobip, umożliwia przekazanie komunikatu do określonej grupy nawet kilku milionów użytkowników. Infobip oferuje swoim klientom dedykowaną, podłączoną z bezpośrednim dostępem do operatorów telekomunikacyjnych bramkę, która zapewnia możliwość samodzielnego przygotowania masowej wysyłki komunikatów.

    Szeroka oferta produktów pozwala dostosować usługi Infobip do kampanii zaplanowanej przez klienta. Autorskie oprogramowanie Infobip gwarantuje bezpieczeństwo danych i stabilność platformy na poziomie 99,99%, co pozwala na stały dostęp do rozwiązań mobilnych firmy. Globalne zaplecze techniczne zapewnia konsekwentne podnoszenie poziomu oferowanych usług.

    ŹródłoInfobip
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...