piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    SkyCash przyjazny osobom niesłyszącym

    Zobacz również

    SkyCash wprowadził możliwość korzystania z usługi tłumacza języka migowego on-line, zapewniając tym samym profesjonalną obsługę klientów niesłyszących. Rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z projektem Migam.pl, skupionym wokół działań służących popularyzacji języka migowego i budowaniu świadomości na temat problemów osób głuchych. Osoby niesłyszące mogą już korzystać ze wsparcia biura obsługi klienta SkyCash, zintegrowanego z usługą tłumacza języka migowego on-line.

    - Reklama -

    To wygodny sposób na poznanie zasad działania aplikacji, która znacznie ułatwia wykonywanie wielu codziennych czynności, takich jak kupowanie biletów komunikacji miejskiej i kolejowej czy płacenie za domowe rachunki. Na stronie internetowej SkyCash pojawiły się też specjalne filmy instruktażowe w języku migowym, odpowiadające na najbardziej typowe pytania związane z płatnościami przez komórkę, dotyczące np. zmiany hasła czy zasilenia konta.

    Sposób funkcjonowania rozwiązania jest prosty. Na stronie internetowej, w dziale pomocy, umieszczono ikonę przekreślonego ucha – popularnego symbolu rozpoznawanego przez osoby niesłyszące. Kliknięcie w znajdujący się obok napis inicjuje połączenie z wykwalifikowanym tłumaczem i uruchomienie okna wideorozmowy. Tłumacz rozpoznaje sprawę kontaktując się z wyznaczonym konsultantem biura obsługi klienta SkyCash i udziela odpowiedzi w języku migowym. Osoby niesłyszące otrzymują w ten sposób szybkie, dostosowane do ich potrzeb wsparcie techniczne.

    Dzięki ułatwiającym codzienne życie usługom i możliwości ominięcia barier komunikacyjnych SkyCash doskonale wpisuje się w potrzeby osób niesłyszących – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland S.A. – Z uwagi na to, że częstym problemem okazuje się dla nich rozumienie treści zawartych w tekstach pisanych, naturalnym kierunkiem było dla nas zapewnienie dostępu do informacji także w języku migowym – dodaje Mazurkiewicz.

    Rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z projektem Migam.pl, który obejmuje szereg działań służących popularyzacji języka migowego i budowaniu świadomości na temat problemów osób głuchych. Obejmują one m.in. rozwijanie platformy komunikacyjnej, umożliwiającej tłumaczenia wszelkiego rodzaju treści na język migowy, udostępnianie darmowego słownika i szkoleń online oraz tłumaczenia tekstów i filmów na zlecenie. Migam.pl jest też inicjatorem kampanii społecznej na rzecz osób niesłyszących „Zauważ nasze słowa”.

    ŹródłoSkyCash
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...