czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    nc+ rozpoczyna współpracę z Havas Worldwide Warsaw

    Zobacz również

    Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw w zakresie aktywności digital. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej nc+ oraz CANAL+ w obszarze digital marketingu. W związku z rozbudową działań marketingowych w internecie i potrzebą głębszego angażowania widzów, platforma nc+ zdecydowała się na wybór partnera, który będzie wspierał komunikację marketingową nc+ i CANAL+.

    - Reklama -

    W ramach współpracy eksperci agencji z obszaru digital marketingu  będą odpowiadać za koncepcję i kompleksową realizację projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych.
     
    O wyborze tej agencji  zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych, które angażują widzów i pozwalają pełniej przeżywać prezentowane na głównym ekranie treści. Widoczne to było już w pierwszej zrealizowanej wspólnie z nami kampanii – promocji wyjątkowego wydarzenia jakim jest  „El Clasico”. Interaktywność i zapewnienie kibicom dobrej zabawy wykraczającej poza sam mecz – to wszystko udało się osiągnąć w kampanii przygotowanej w ciągu niespełna dwóch tygodni – powiedział Jan Wykrytowicz, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej i Badań.

    Pierwszym wspólnym projektem platformy nc+ i Havas Worldwide Warsaw była zakończona dużym sukcesem kampania „Moje El Clásico” przygotowana na potrzeby promocji jednego z największych wydarzeń piłkarskich roku, meczu FC  Barcelona – Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji angażującej strony internetowej, dedykowanej temu wyjątkowemu wydarzeniu i przeprowadzeniem kampanii internetowej, agencja była także pomysłodawcą aktywacji, która nie miała jeszcze miejsca na polskim rynku telewizyjnym – alternatywnego komentarza.

    Transmisja meczu  oprócz standardowego, neutralnego komentarza dawała także możliwość wyboru jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Dzięki takiej innowacji każdy użytkownik platformy nc+ mógł dostosować El Clásico do swoich sympatii drużynowych.

    W wyniku działań w obszarze digital w ciągu 10 dni strona dedykowana wydarzeniu odnotowała aż 300 tysięcy wizyt. Ponadto osoby korzystające z serwisu www wytypowały 20 tysięcy wyjściowych „jedenastek” obu hiszpańskich drużyn, wyraziły 10 tysięcy opinii w spornych sytuacjach podczas samego meczu oraz dokonały 36 tysięcy ocen piłkarzy po spotkaniu El Clasico.

    Bardzo się cieszymy z podjętej współpracy i jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy realizować pomysły wyznaczające trendy, przełamujące utarte schematy i dające nową jakość widzom, których będziemy angażować w niestandardowe aktywności – powiedział Szymon Szymański, lider kompetencji digital w Havas Worldwide Warsaw.

    Źródłonc+
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...