czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Blogerzy – Ludzie od zadań specjalnych

    Zobacz również

    Jeszcze kilka lat temu blogosferę w Polsce utożsamiano z nastolatkami piszącymi o swoich mniej lub bardziej poważnych problemach. Obecnie blogerzy kreują opinie, wyznaczają trendy i mają ogromny wpływ na społeczeństwo. Odgrywają też znaczącą rolę w marketingu. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z korzyści wynikających ze współpracy z blogerami. Skutkiem tego, w Internecie możemy znaleźć coraz więcej oficjalnie niepotwierdzonych informacji o zarobkach w blogosferze.

    - Reklama -

    Ilu jest w Polsce blogerów, którzy potrafią utrzymać się tylko z prowadzenia bloga? W ilu kampaniach reklamowych brali udział? Na to pytanie nigdy nie poznamy prawidłowej odpowiedzi, ale nie to jest w tym wszystkim najważniejsze. Kim więc jest dobry bloger, z którym warto podjąć współpracę?

    Posiada dużą ilośc fanów… zaangażowanych fanów
    To jeden z najważniejszych punktów, którym kierują się firmy przy podjęciu współpracy z blogerem. Wielu z nich chwali się ogromną ilością fanów na facebooku, ale nigdy nie mówią o tym jaka ilość tych fanów jest realnie zaangażowana. Powoduje to ryzyko, że przy współpracy z takim blogerem, firma nie osiągnie zamierzonych w kampanii efektów, a sam bloger znajdzie się na czarnej liście w branży reklamowej.

    Nie reklamuje wszystkiego
    Wielu blogerów nie zdaje sobie sprawy, że budowanie marki osobistej rozpoczyna się już od pierwszego napisanego posta, a często pierwsza kampania ma wpływ na kolejne propozycje współpracy. Popularni blogerzy twierdzą, że nie warto przyjmować wszystkich ofert i reklamować np. produktu, do którego nie jest się w 100% przekonanym. Czasami warto zrezygnować z dobrego wynagrodzenia, aby nie narazić się na brak autentyczności, bo jej brak w blogosferze jest początkiem końca.

    Wyraża swoją opinię, kreuje trendy
    „Bloger przez duże B” zawsze wyraża swoją osobistą opinię! Dzięki temu podąża za nim społeczność, która utożsamia się z jego zdaniem bądź krytykuje, próbując przekonać do swoich racji. Nie ma tu miejsca na tłumaczenia! W blogosferze jak w życiu – jeśli chcemy za wszelką cenę zadowolić każdego, efekt będzie zupełnie odwrotny. Bloger, który nie potrafi wyrazić swojego zdania nigdy nie będzie atrakcyjną osobą, z którą warto nawiązać współpracę.

    Sprzedaje emocje!
    Marki, które zamiast zachwalać swoje produkty, opowiadają historię, budują z odbiorcą trwałe relacje, których nawet najbardziej atrakcyjna oferta konkurentów nie jest w stanie szybko zburzyć. – mówi Izabela Mikruta, Management Board Assistant GRUPA 365NET – Wykorzystanie blogerów, którzy wciąż cieszą się dużym zaufaniem odbiorców, do opowiedzenia tej historii uwiarygadnia przekaz i sprawia, że produkt staje się jeszcze bardziej pożądany.

    Ludzie uwielbiają emocje, dlatego najpoczytniejsi blogerzy to specjaliści od sprzedaży emocji. Potrafią opowiedzieć historię i sprawić, że czytelnik zwizualizuje tekst w swojej głowie. Szczególnie w przypadku towarów luksusowych, emocje oraz skojarzenia, które oferuje nam marka przekonają konsumenta znacznie szybciej i na dłużej, niż lista obiektywnych zalet produktu, którymi producenci często prześcigają się z konkurencją.

    ŹródłoGRUPA 365NET
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...