piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    NASK patronem merytorycznym akcji Kupuję w Internecie

    Zobacz również

    Ilość użytkowników Internetu rośnie z roku na rok, zakupy w sieci budzą coraz większe zainteresowanie, dla wielu jednak proces zakupowy w sieci wciąż wymaga poznania. Z myślą o konsumentach, którzy chcą dokonywać zakupów w internecie, a nie wiedzą jak sobie poradzić, Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała kampanię „KUPUJĘ W INTERNECIE”. Podstawowym materiałem edukacyjnym będzie strona internetowa kupujewinternecie.info.pl, na której znajduje się poradnik „Jak kupować w Internecie?”

    - Reklama -

    – Akcja „KUPUJĘ W INTERNECIE” ma charakter edukacyjny, a jej celem jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie i wygodne. Przy pomocy obrazu, dźwięku i słowa użytkownik będzie mógł przejść przez kolejne etapy procesu zakupowego, ucząc się jak zapewnić sobie najwyższy stopień bezpieczeństwa kupując online. – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska z e-Commerce Polska.

    Zamieszczono w nim przejrzyste materiały graficzne pokazujące proces zakupu online jako prosty, szybki i bezpieczny, a także infografiki opisujące proces w ecommerce od A-Z. Nad treściami poradnika pracowali eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), którzy poruszyli tematykę praw e-konsumenta, pokazali różne aspekty kupowania w internecie, posiłkując się danymi z europejskich raportów i przeglądów rynkowych. Dodatkowo w poradniku zamieszczono „Dekalog Bezpiecznych zakupów online e-Commerce Polska”, który od kilku miesięcy cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów, jak i e-przedsiębiorców.

    Kampania „KUPUJĘ W INTERNECIE” to nie tylko strona internetowa kupujewinternecie.info.pl, ale również plakaty w kilku tysiącach placówek Poczty Polskiej oraz na uczelniach wyższych, w których e-Izba jest partnerem kierunku z handlu elektronicznego. Przy wsparciu NASK akcja dotrze do szerokiego grona pedagogów oraz młodych użytkowników internetu, a dzięki nawiązaniu współpracy z Uniwersytetami Trzeciego Wieku odbędą się również szkolenia dla seniorów.

    Wygoda i oszczędność to główne powody robienia zakupów w e-sklepach. Dla klientów liczy się także jak szybko otrzymają zakupy i informacja o statusie przesyłki. Polacy coraz chętniej kupują w sieci, a to przekłada się na wzrost popytu na usługi logistyczne. Dlatego zależy nam, żeby rynek e-commerce dynamicznie rósł – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

    Kampania została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz patronatem merytorycznym NASK. Wśród partnerów, którzy wsparli akcję promocyjnie, merytorycznie, prawnie, informatycznie oraz graficznie znaleźli się: Codemedia, Firma Wiarygodna Finansowo, Interia.pl, iStore, Poczta Polska, Rzetelny Regulamin, semahead, Tradedoubler, Trusted Shops, Usability LAB oraz Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza.

    Wsparcia medialnego udzielili: Axel Springer, O2, Społeczności,  IDM net,  Goldbach Audience oraz NK.

    Kampania będzie miała charakter cykliczny. Co roku, w ostatnim kwartale będzie realizowana kampania promocyjna. W roku 2013 akcja będzie realizowana w październiku oraz listopadzie. Natomiast edukacja konsumentów będzie trwała cały rok.

    ŹródłoNASK
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Smartfony za pół ceny – doskonała oferta dla przenoszących numer do Plusa i Plusha

    Klienci przenoszący numer do Plusa lub Plusha będą mogli skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji i kupić wybrane smartfony za...