środa, 27 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wyspa PLAY w Second Life

    Zobacz również

    Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii. Gracze mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego.

    - Reklama -

    Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu 400 – 500 tysięcy dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30 maja 2007 jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością

    Obecnie w Second Life aktywnych jest ok. 8 milionów użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24 miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.
    PLAY jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub PLAY odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy PLAY’a, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki PLAY.
    Od 10 sierpnia PLAY rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę PLAY, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym PLAY, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu PLAY.

    Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. PLAY chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz prezentacji usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę a nawet sprzedaży usług.

    Oprócz tego na Wyspie PLAY zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery PLAY.

    Cały projekt jest elementem prowadzonej przez PLAY kampanii reklamowej, która wykorzystuje najnowsze, multimedialne i interaktywne narzędzia marketingowe, mające na celu budowanie społeczności wokół marki PLAY oraz prezentację oferty firmy w niekonwencjonalny sposób.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sztuczna inteligencja, prawdziwe ryzyko. Jak cyberprzestępcy mogą oszukać AI?

    Użytkownicy ChatGPT generują nawet 100 mld słów dziennie . Tzw. duże modele językowe (large language model, LLM) bazujące na...