Ogółem przychody spółki osiągnęły 1,846 mld zł., wzrastając o 5,5% w porównaniu do drugiego kwartału 2006r., podczas gdy w pierwszym kwartale 2007 przyrost ten wyniósł 3,7% (w porównaniu do pierwszego kwartału 2006). Łącznie w pierwszej połowie br. PTC osiągnęła przychody na poziomie 3,579 mld zł.
EBITDA wzrosła w stosunku do pierwszego kwartału o prawie 12%, z 570
mln zł do 638 mln zł. Liczba klientów wyniosła 12,525 mln i jest to
wzrost o prawie 15% w stosunku do pierwszego półrocza 2006 roku. Spółka
zanotowała silny wzrost (o 973 tys., czyli o 24,7%) w stosunku do
drugiego kwartału roku ubiegłego w segmencie klientów abonamentowych.
Ich liczba wyniosła 4,914 mln na koniec czerwca br.,a udział w ogólnej bazie klientów wzrósł z 36,1% w drugim kwartale 2006 do 39,2 %.
Wskaźnik ARPU dla całej bazy klientów abonamentowych i systemu przedpłaconego wzrósł w stosunku do pierwszego kwartału br. o blisko 7% do poziomu 48 zł, a
średni koszt pozyskania klienta (SAC) zmniejszył się do 87 zł. Średni
miesięczny wskaźnik odłączeń (churn) klientów post-paid utrzymał się na
bardzo niskim poziomie i wyniósł 0,6 %.
Opublikowane dane operacyjne potwierdzają, że Polska Telefonia Cyfrowa
konsekwentnie z kwartału na kwartał poprawia swoje wyniki.