piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Bądź podwójnie Smart z Samsung Smart TV i wygraj samochód smart fortwo

    Zobacz również

    Wszyscy, którzy od 4 do 25 lipca 2013 roku kupią jeden z telewizorów Samsung LED Smart TV z najnowszej serii F*, mają szansę stać się posiadaczami wyjątkowego samochodu smart fortwo. Na biorących udział w konkursie czekają aż 3 auta!Aby wziąć udział w konkursie wystarczy w ciągu 14 dni od zakupu zarejestrować się na stronie www.smarttv.samsung.pl/promocja (8 sierpnia br. to ostateczna data zgłoszenia do udziału w konkursie), przedstawić skan paragonu i odpowiedzieć na jedno pytanie

    - Reklama -

    konkursowe: Która funkcja nowych telewizorów Samsung Smart TV jest najbardziej innowacyjna i dlaczego?

    Samsung Smart TV LED serii F8000 – najwyższa jakość, niezapomniane doznania
    Telewizory Samsung LED Smart TV serii F to zupełnie nowa jakość wyświetlanego obrazu, a także rewolucyjne funkcje. Samsung LED Smart TV Serii F8000 to najbardziej zaawansowane telewizory na rynku. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i technologiom Samsung gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie. Jest to możliwe m.in. dzięki funkcji Intelligent Viewing, która zapewnia najwyższą jakość obrazu niezależnie od źródła jego przesyłania a także funkcji S Recommendation, która sama zaproponuje filmy i programy cieszące się największą popularnością wśród innych widzów. Wyjątkowy, udoskonalony panel użytkownika Smart Hub w połączeniu z możliwością sterowania telewizorem za pomocą głosu i gestów, zapewnia niespotykaną dotąd wygodę. Platforma Smart TV natomiast otwiera przed widzem dostęp do bogatej oferty aplikacji, filmów i innych treści.

    Promocji Samsung towarzyszy 30-sekundowy spot radiowy emitowany przez trzy tygodnie w Prime Time w czwartki i piątki w głównych blokach stacji: Drapacz Chmur (m.in. sieć Agora, Vox FM, Radio Wawa, Roxy, Złote Przeboje, Eska), Eska Rock, Chilli Zet, RMF 3D (RMF plus RMF Classic) i Trójka Premium (PR3 i PR4). Informacje o kampanii pojawiać się będą też w specjalnych gazetkach, ulotkach partnerów oraz w e-commerce. Swoim zasięgiem kampania obejmie także internet: SEM, Filmweb (banerowa kampania odsłonowa) oraz sieć Goldbach (targetowanie behawioralne na osoby zainteresowane elektroniką). Komunikacja będzie widoczna również na stronie internetowej Samsung Polska oraz na oficjalnym profilu firmy na portalu Facebook.

    * Modele objęte promocją dotyczą serii F: 4, 5, 6, 7 i 8.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...