wtorek, 23 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Finał Huawei Roadshow Make it Possible (wideo)

    Zobacz również

    Zakończyła się pierwsza odsłona projektu Huawei Roadshow „Make it Possible”. Była to pierwsza zakrojona na tak szeroką skalę akcja promocyjna Huawei Device w Polsce. W ramach działań experience marketing firma zorganizowała Roadshow w 6 największych miastach Polski, warsztaty dla młodych blogerów, a także działania wykorzystujące platformę social media. Strefę Technologii Mobilnych Huawei odwiedziło ponad 26 tysięcy gości.

    - Reklama -

    W ramach nowej strategii budowania marki Huawei, polski oddział firmy zrealizował pierwszy etap kampanii „Make it Possible”, opierający się na działaniach experience marketing. Przez dwa miesiące, w siedmiu największych galeriach handlowych największych miast Polski, w specjalnej Strefie Technologii Mobilnych Huawei prezentowane były najnowsze smartfony, tablety i modemy znajdujące się w ofercie firmy. Odwiedzający Strefę mogli zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi produktami Huawei, w tym urządzeniami obsługującymi ultraszybką sieć LTE. Podczas ostatniego przystanku Roadshow w CH Arkadia w Warszawie po raz pierwszy w Polsce zaprezentowany został najnowszy, flagowy smartfon HUAWEI Ascend P6. Roadshow Huawei organizowany był we współpracy z największymi polskimi operatorami telefonii komórkowej.

    Zależy nam na zwróceniu uwagi najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują nie tylko doskonałych parametrów, ale także bezkompromisowego wzornictwa i najwyższej jakości wykonania – właśnie z myślą o nich powstał HUAWEI Ascend P6, smartfon obok którego nie sposób przejść obojętnie – mówi Dariusz Marnic, Marketing Manager w Huawei Polska. – Zdecydowaliśmy się na formułę roadshow, ponieważ mogliśmy w ten sposób bezpośrednio zaprezentować nasze urządzenia, pokazać w jaki sposób są zaprojektowane i wykonane, a także wysłuchać opinii odwiedzających. Sądząc po zainteresowaniu i frekwencji – był to strzał w dziesiątkę. Ogromny sukces tego projektu zawdzięczamy ścisłej współpracy z naszymi kluczowymi partnerami – operatorami, za co chciałbym im serdecznie podziękować.

    Dla odwiedzających Roadshow przygotowano szereg multimedialnych atrakcji m.in. mobilną grę, której uczestnicy mogli wygrać atrakcyjne nagrody. Wyniki konkursu można było śledzić na stronie www.kosmicznamisja.pl. Ponadto goście stoiska mogli w specjalnej aplikacji odbyć wirtualną podróż w przestrzeń kosmiczną, a powstałe w ten sposób sekwencje wideo zamieścić na swoim profilu na Facebooku. Łącznie stoiska Huawei odwiedziło ponad 26 tysięcy osób, z których ponad 1,5 tysiąca wzięło udział w grze.

    Jednym z elementów kampanii były warsztaty dla młodych blogerów zajmujących się tematyką technologii mobilnych. W siedzibie Huawei w Warszawie odbyły się zajęcia prowadzone przez profesjonalnego operatora, który zaprezentował, w jaki sposób zbudować w domu własne studio i tworzyć efektowne zdjęcia i nagrania wideo.

    Na zakończenie warsztatów uczestnicy odwiedzili ostatni przystanek Roadshow, gdzie mogli jako jedni z pierwszych w Polsce przetestować najsmuklejszy smartfon świata – HUAWEI Ascend P6.

    Pokazany po raz pierwszy podczas Roadshow smartfon Huawei Ascend P6 dostępny jest już w przedsprzedaży w sklepach Sferis, a od 10 lipca w Komputronik oraz EURO RTV AGD w cenie 1699 zł. W najbliższych tygodniach trafi do oferty wybranych operatorów.

    ŹródłoHuawei
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...