piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Multimedia Polska: więcej telewizji w internecie

    Zobacz również

    Multimedia Polska, czołowy dostawca cyfrowej telewizji kablowej, podbija rynek treści wideo w internecie i oferuje największą liczbą kanałów TV. W telewizji internetowej Multimediów dostępnych jest już 29 kanałów. Wkrótce do oferty dołączą kolejne. Popularność treści wideo w internecie rośnie. Już 95 proc. internautów deklaruje kontakt z serwisami wideo w sieci. Ponad połowa twierdzi, że korzysta z telewizji internetowej, a 28 proc. z serwisów VoD online.

    - Reklama -

    Wykorzystanie tych mediów będzie z czasem coraz bardziej intensywne.  – wynika z raportu Gemius „Audio i wideo w sieci”. Pierwszym z operatorów kablowych, który zauważył ten trend jest Multimedia Polska.

    Spółka uruchomiła swój serwis z  usługą wideo na żądanie i telewizją on-line – mmTV.pl –  w marcu zeszłego roku, wykorzystując najnowsze technologie SmoothStreaming. Obecnie w mmTV.pl dostępnych jest  29 kanałów telewizyjnych oraz blisko 1000 filmów na żądanie.

    Takiej oferty nie ma żaden spośród operatorów kablowych. Różnimy się również od tradycyjnych serwisów VoD, które oferują dostęp do pełnometrażowych filmów, seriali oraz wybrane materiały telewizyjne. W mmTV udostępniamy także kanały TV live. To oznacza, że widz może oglądać wszystkie 29 kanałów w czasie rzeczywistym, tak jak w telewizorze. – mówi Jerzy Zieliński Koordynator Działu Projektów Kluczowych Multimedia Polska.

    W serwisie mmTV.pl można oglądać następujące kanały: 4 funTV, TLC, Domo, Kuchnia TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, National Geographic Wild, Sportklub, TVP Kultura, Viasat history, TVP1, TVP2, TVN CNBC, Discovery Channel, Animal Planet, Eurosport, Filmbox, Universal Channel, NatGeo Wild, Travel Channel, Wedding TV, Eska TV, TV Disco, TVS, Filmbox Family, TVP Historia, Rolo TV, Rebel TV.

    Internetowa telewizja Multimediów dostępna jest dla abonentów spółki. Każdy, kto posiada pakiet telewizyjny w sieci Multimedia Polska może oglądać kanały przez internet, w ramach swojego abonamentu.

    Tradycyjna telewizja powoli odchodzi do przeszłości. Widz chce mieć dostęp do telewizji w każdym miejscu i czasie. Wyszliśmy naprzeciw tym oczekiwaniom uruchamiając serwis mmTV.pl. – mówi Jerzy Zieliński.

    W mmTV.pl znajdziemy również obszerną bazę VoD – blisko 700 filmów. Z tej części serwisu może korzystać każdy internauta. Filmy dostępne są od 0 do kilkunastu złotych. Po wypożyczeniu można je oglądać przez 48 godzin. Płatności dokonamy za pomocą przelewu internetowego lub SMS-em. Ponad to abonenci Multimediów mogą wybrać opcję doliczenia ceny filmu do rachunku za telewizję kablową i zapłacić za wypożyczone na mmTV filmy razem z abonamentem telewizyjnym za dany miesiąc.

    Wraz z rozwojem treści wideo w sieci, rośnie prędkość transferu. Multimedia także stawiają na rozwój usługi internetowej, w tym internetu mobilnego.

    Internet dostarcza użytkownikom coraz więcej treści multimedialnych. To wymaga coraz większych przepustowości łączy. – podkreśla Zieliński.

    Spółka, która posiada już 400 tys. internautów, oferuje prędkości nawet do 100 Mb/s. Do wysokiej jakości streamingu wideo na mmTV.pl wystarczy jednak prędkość już od 2 Mb/s.

    ŹródłoMultimedia

    2 KOMENTARZE

    guest
    2 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~dora

    rewelka!
    Można oglądać na lapku kuchnie.tv w kuchni, z której nie widać telewizora 😛

    ~Jas

    Niezłe
    Korzystam, nawet na nartach oglądałem tenis 🙂

    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...