GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Zdalne Wsparcie, czyli sposób na szybką, profesjonalną i bezpłatną pomoc

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2018-08-14 15:25 - czytano: 209 razy - dodaj komentarz
Zdalne Wsparcie, czyli sposób na szybką, profesjonalną i bezpłatną pomoc Oferowana przez Samsung bezpłatna usługa Zdalnego Wsparcia to nic innego, jak bezpośrednia pomoc eksperta firmy poprzez zdalną kontrolę nad urządzeniem. Obecnie jest to opcja dostępna dla smartfonów, tabletów i telewizorów. Producent przygotowuje również wprowadzenie tej usługi w najnowszych produktach AGD, mających możliwość podłączenia do Internetu (np. lodówek serii Family Hub), a w dalszej przyszłości we wszelkich urządzeniach wspierających technologię IoT.
REKLAMA
W przypadku mobilnych urządzeń Samsung, Zdalne Wsparcie szybko i skutecznie pomoże wykonać diagnostykę smartfonu czy tabletu, zaktualizować oprogramowanie oraz  wykonać kopię zapasową przechowywanych danych. W ten sposób można także skonfigurować konta Samsung i Google. W przypadku telewizorów Smart TV użytkownik uzyskuje m.in. poradę dotyczącą dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk) czy np. przywrócenia ustawień fabrycznych.

Jak to działa?
Korzystanie z usługi Zdalnego Wsparcia wymaga podłączenia urządzenia do stabilnego i szybkiego łącza internetowego. Procedura nieco różni się dla urządzeń mobilnych i telewizorów. W pierwszym przypadku użytkownik potrzebuje dedykowanej aplikacja Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu Galaxy Apps lub Google Play. Następnie należy uruchomić aplikację, skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung (801 172 678 lub 801 672 678) i powiadomić eksperta Samsung o chęci skorzystania z tej usługi. Następne konsultant wygeneruje unikatowy, sześciocyfrowy kod, który wystarczy wprowadzić na urządzeniu mobilnym. Dzięki temu będzie on mógł przeprowadzić szczegółową diagnozę sprzętu, a także zoptymalizować jego wydajność. Warto przy tym zaznaczyć, że podczas połączenia konsultant nie ma dostępu do prywatnych danych (takich jak zdjęcia czy wiadomości tekstowe), zaś w sytuacjach kiedy taki dostęp jest potrzebny, każdorazowo zgodę na taki dostęp musi wyrazić użytkownik.

Z kolei w przypadku telewizorów mamy dwie możliwości: samodzielne zarezerwowanie konsultacji przez menu telewizora podłączonego do internetu lub  kontakt z konsultantem centrum obsługi, a następnie  przejście do sekcji „Wsparcie” w menu telewizora,  wybranie opcji „Zdalne Wsparcie” i podanie przez telefon kodu PIN, który pojawi się na ekranie. W ten sposób ekspert będzie mógł zdiagnozować ewentualny problem czy pomóc we wprowadzeniu ustawień.

Usługa ta w wielu wypadkach wystarcza, aby skutecznie rozwiązać problem nurtujący klienta bez wychodzenia z domu albo czekania na wizytę technika Serwisu Autoryzowanego.
Źródło: Samsung
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: