wtorek, 19 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Program Mastercard Priceless Specials już dostępny dla klientów Citi Handlowy

    Zobacz również

    Posiadacze kart Mastercard wydanych przez Citi Handlowy od dzisiaj mogą zbierać punkty i nagrody w ramach programu Priceless Specials. Daje on dostęp do atrakcyjnych nagród, wyjątkowych ofert oraz promocji dopasowanych do zwyczajów zakupowych konsumenta. Punkty wymieniane na nagrody można zbierać szybko i łatwo u ponad 70 partnerów programu. Płacąc kartą za codzienne zakupy, punkty „zbierają się same”. Nowa propozycja obejmuje wszystkie karty debetowe i kredytowe Citi Handlowy z

    - Reklama -

    logo Mastercard lub Maestro.

    Klienci banku mogą zapisać się do programu w prosty sposób z poziomu bankowości internetowej Citi Handlowy. Po dodaniu swojej karty do Mastercard Priceless Specials klient może zbierać punkty za wszystkie opłacone nią transakcje, które zostały zrealizowane u partnerów handlowych programu. Wśród nich znajduje się już ponad 70 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym duże sieci handlowe, jak Carrefour, RTV Euro AGD, Circle K, Decathlon, Vistula czy Cinema City, a także sklep merlin.pl. Dodatkowo naliczane są też punkty za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne i turystyczne opłacone na terenie Polski. Co więcej, punkty zbiera się także za krajowe połączenia kolejowe, autobusowe czy przejazdy taksówką. Dzięki temu każdy aktywny uczestnik programu jest w stanie szybko zebrać liczbę punktów pozwalającą na wybór nagrody z katalogu.

    Oferta Mastercard Priceless Specials uzupełnia korzyści dostępne dla klientów Citi Handlowy w ramach platformy Citi Specials, m.in. zniżki u blisko 300 partnerów programu, atrakcyjne oferty specjalne i niespodzianki.

    – Program Mastercard Priceless Specials to doskonałe uzupełnienie naszej platformy korzyści Citi Specials. Klienci Citi Handlowy płacąc kartą zyskują podwójnie – zbierając punkty podczas codziennych zakupów i wymieniając je na atrakcyjne nagrody, jak i korzystając ze zniżek i wyjątkowych, dostępnych tylko dla naszych klientów ofert, takich jak choćby przedsprzedaż biletów na koncert Beyoncé – mówi Miguel Mendes, Dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.

    – Cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaoferować swoim klientom możliwości, jakie oferuje program Mastercard Priceless Specials. Klienci banku w prosty i wygodny sposób otrzymują dodatkowe benefity dzięki codziennym zakupom w najczęściej wybieranych sklepach. To jedyny taki program lojalnościowy, który pozwala bez zbędnego wysiłku zbierać punkty, płacąc za zakupy kartą – mówi Piotr Domaszewski, dyrektor sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe.

    Oferta skrojona na potrzeby klienta

    Program Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Jego użytkownik nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych od poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie swoją kartę płatniczą, której zazwyczaj używa na zakupach. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne, dopasowane do zwyczajów konkretnego konsumenta, przygotowywane na podstawie jego historii zakupów. Inną zaletą jest szybka gratyfikacja uczestnika – na przykład przy wybranych ofertach już za zakupy o wartości 300 zł można otrzymać bilety do kina o wartości 80 zł. Mastercard Priceless Specials został też doceniony przez specjalistów z branży podczas gali Loyalty Awards, otrzymując główną nagrodę w kategorii „Najlepsze działania lojalnościowe w usługach dla konsumentów”.

    Na powitanie klientów w programie Mastercard Priceless Specials Citi Handlowy przygotował specjalną ofertę „Bilet na start”. Każdy, kto zarejestruje kartę Citi Handlowy w programie do 30.09, otrzyma bilet do sieci kin Cinema City.

    ŹródłoMasterCard
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    26 autobusów wodorowych NesoBus od Grupy Polsat Plus i ZE PAK będzie jeździło w Chełmie

    Miasto Chełm w wyniku przeprowadzonego przetargu wybrało Grupę Polsat Plus i ZE PAK jako dostawcę 26 zeroemisyjnych, ekologicznych autobusów...