wtorek, 19 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska wspólnie z Allegro promują punkty odbioru

    Zobacz również

    Poczta Polska przygotowała nową, atrakcyjną ofertę dla wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na Allegro. Dzięki zawartej umowie ramowej, sprzedający na Allegro mogą oferować swoim klientom sieć blisko 8 tys. punktów odbioru złożoną z placówek Poczty Polskiej, saloników i kiosków RUCHu, stacji PKN Orlen oraz sklepów Żabka i Freshmarket. Poczta Polska systematycznie rozwija sieć punktów odbioru przesyłek.

    - Reklama -

    Z danych wynika, że usługa Odbiór w PUNKCIE cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki niej klienci mają możliwość odebrania przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i w dogodnej dla siebie porze.    

    Kiedy wprowadzaliśmy na rynek usługę odbioru w punkcie, ta forma dostawy zamówień internetowych dopiero raczkowała. Dzisiaj jesteśmy liderem tego obszaru w Polsce. Poczta Polska dysponuje największą siecią punktów odbioru, w jej skład wchodzą największe marki detaliczne w kraju. Obserwujemy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wolumenów i wzrost udziału tej formy dostawy w całym wolumenie KEP Poczty Polskiej – mówi Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu w Poczcie Polskiej.

    Wpływ na rosnącą popularność tej usługi mają: coraz lepsza dostępność, dobre lokalizacje punktów, możliwość odbioru przesyłki od dostawy w ciągu kilku dni oraz cena.   

    Dostawy do punktów odbioru są tańsze średnio od 25% do 40% w porównaniu do przesyłek kurierskich „do drzwi”.  Blisko 45% ofert na naszej platformie umożliwia już którąś z form odbioru w punkcie, nie wliczając w to paczkomatów. W porównaniu do ubiegłego roku, pierwsze miesiące 2018 roku pokazały wzrost udziału liczby paczek kierowanych do punktu odbioru o prawie 80%. Jest to zgodne z trendem obserwowanym w Europie, gdzie popularność odbiorów w punkcie gwałtownie rośnie – mówi Grzegorz Czapski, członek zespołu zarządzającego Allegro odpowiedzialny za rozwój biznesu.  

    Nowa oferta Poczty Polskiej skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na platformie Allegro. W konkurencyjnej cenie 8 zł brutto sprzedający będą mogli nadawać przesyłki do 30 kg. Dostępna będzie również możliwość nadania przesyłek za pobraniem do placówek własnych Poczty Polskiej.

    – Dzięki współpracy z Allegro i wykorzystaniu siły dwóch ważnych dla rynku e-commerce podmiotów chcemy jeszcze bardziej spopularyzować tę formę dostawy, dając zarówno sprzedającym, jak i kupującym atrakcyjny produkt w konkurencyjnej cenie
    – dodaje Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu w Poczcie Polskiej.

    Mali i średni sprzedawcy często nie są w stanie wynegocjować lepszych warunków niż te, które oferuje Poczta Polska wspólnie z Allegro. – Staramy się w ten sposób likwidować bariery w rozwoju e-handlu w Polsce, zapewniamy szeroki dostęp do największej tego typu w Polsce sieci punktów odbioru, a także obniżamy ceny, czyniąc zakupy w sieci bardziej dostępnymi – podkreślił Grzegorz Czapski.

    Z oferty Poczty Polskiej przedsiębiorcy będą mogli skorzystać już w czerwcu. W tej chwili zespoły Allegro i Poczty Polskiej pracują nad wdrożeniem usług. Szczegóły oferty dostępne są Tutaj .

    Poza umową na dostawy do punktów odbioru Allegro i Poczta Polska podpisały także umowęna usługi dostaw kurierskich standardowych i ekspresowych oraz usługi ekonomicznej dla przesyłek o niewielkich rozmiarach. Wdrożenie tych usług planowane jest w najbliższych miesiącach.

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Poznaj mSilnię! Rusza pierwsza edycja nowego programu grantowego Fundacji mBanku

    mSilnia to nowy program grantowy dla uczniów szkół podstawowych. Jego głównym celem jest rozwijanie myślenia matematycznego. mSilnia promuje także...