GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Zmiany stawek roamingowych w T‑Mobile

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2018-06-01 15:23 - czytano: 495 razy - tylko 1 komentarz
Zmiany stawek roamingowych w T‑MobileProste zasady - Bez zmian dla obecnych klientów abonamentowych. Brak dopłat za połączenia głosowe, SMSy, MMSy i 1 GB danych w każdym nowym abonamencie. Pakiety usług dla klientów pre-paid. Temat możliwości stosowania przez operatorów dopłat za korzystanie z usług w roamingu w strefie A1, najczęściej w skrócie określanej jako Unii Europejskiej, podnoszony jest w mediach od wielu tygodni.
REKLAMA
Nic dziwnego, nieograniczona komunikacja bez względu na to, czy przebywamy w kraju czy zagranicą to wspaniały pomysł i usługa, którą na pewno każdy z nas chciałby posiadać. Niestety, jak  wielokrotnie informowali operatorzy, sytuacja gdy sieć traci finansowo na transmisji danych przesyłanej przez klientów poza krajem, oznacza, że takiej usługi po prostu nie da się utrzymać. Wysokie stawki opłat międzyoperatorskich w połączeniu z gwałtownym wzrostem korzystania z usług w roamingu spowodowały, że koszty operatorów wzrosły o dziesiątki milionów złotych. Jeżeli taka sytuacja utrzymałaby się, w dłuższej perspektywie musiałyby wzrosnąć ceny usług krajowych (co obciążyłoby wszystkich użytkowników telefonów, także tych nie korzystających z roamingu) lub ograniczonoby wydatki inwestycyjne na rozbudowę obecnej infrastruktury, a także budowę  oczekiwanej przez wszystkich sieci 5G.

Autorzy regulacji zdawali sobie jednak sprawę z takiego zagrożenia i przygotowali „wyjście awaryjne”, z którego podobnie jak nasi konkurenci, jesteśmy zmuszeni skorzystać. Na przestrzeni ostatnich miesięcy najwięksi operatorzy wystąpili o zgodę na zastosowanie dopłat do usług realizowanych w strefie A1 i takie zgody otrzymali, a większość z nich już je wprowadziła lub zrobi to wkrótce. Również my zdecydowaliśmy się na taki krok. Dopłaty te pozwolą przynajmniej częściowo zniwelować wzrost kosztów, jakie ponosimy na rzecz operatów za granicą.

Chcemy, aby nasi klienci nie musieli rezygnować z utrzymywania kontaktów z bliskimi w czasie zagranicznych podróży, dlatego zdecydowaliśmy, pomimo zgód jakie otrzymaliśmy od UKE, że dla obecnych i przyszłych klientów abonamentowych nie wprowadzamy żadnych dodatkowych opłat za połączenia głosowe, SMSy i MMSy. Dla obecnych klientów nie wprowadzany również żadnych zmian w zakresie rozliczania transmisji danych w roamingu. Osoby, które podpiszą umowę od 1 lipca 2018 roku, niezależnie od wybranej taryfy, otrzymają możliwość przesłania do 1 GB danych bez żadnych dodatkowych opłat zgodnie z zasadą RLAH. Powyżej tej ilości, aż do określonego w cenniku limitu FUP dla danej taryfy, zastosowana będzie dopłata w wysokości 14,91 złotych za 1 GB (12,12 netto w masowych ofertach biznesowych). Po przekroczeniu limitu danych określonego przez FUP naliczane będą opłaty na dotychczasowych zasadach.

Klienci usług przedpłaconych (pre-paid), posiadający nielimitowane rozmowy, SMSy/MMSy i pakietową transmisję danych na okres minimum 30 dni (zarówno w T‑Mobile na kartę i Heyah) otrzymają bez dodatkowych opłat, co miesiąc, pakiet 100 minut na połączenia przychodzące i wychodzące, 50 SMSów a także 500 MB do wykorzystania zgodnie z zasadą RLAH. Po przekroczeniu 500 MB zastosowana zostanie wspominana wyżej dopłata, co oznacza, że koszt 1 GB wyniesie 14,91 złotego aż do osiągniecia określonej w cenniku granicy FUP (Fair User Policy).

Klientom, którzy korzystają z pozostałych ofert, zostanie naliczona opłata od pierwszej minuty, SMS/MMS czy przesłanego kilobajta danych, dlatego serdecznie zachęcamy do wybrania najnowszej oferty. Dla dotychczasowych i nowych klientów pre-paid dopłaty będą stosowane od 1 lipca.

Szczegóły oferty dla klientów T‑Mobile na kartę i Heyah są już na stronach WWW. Zmiany w ofertach post-paid również zostaną zaprezentowane z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami w sklepach, na chatcie na stronie WWW oraz w telefonicznym biurze obsługi klienta, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania.

Obowiązujące dla każdego z klientów pakiety będą widoczne w aplikacji Mój T‑Mobile, dzięki której klienci mogą lepiej kontrolować swoje wydatki.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Czytelnie, wszystko jasne
2018-06-03 17:46
~meD
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: