środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Do lekarza bez kolejki – nowość w serwisie WP abcZdrowie

    Zobacz również

    Wirtualna Polska rozwija serwis WP abcZdrowie. Od teraz użytkownicy mogą szybko i bez rejestracji umówić wizytę u lekarza. W nowej usłudze swoje terminy udostępnia prawie 7 tysięcy lekarzy z całego kraju. Umawianie wizyt lekarskich to odpowiedź na prośby użytkowników, którym brakowało takiej możliwości. Teraz, w serwisie korzystać mogą z badań i konsultacji w 130 specjalizacjach. Wystarczy w wyszukiwarce znaleźć odpowiedniego specjalistę, wypełnić formularz i potwierdzić umówienie wizyty poprzez

    - Reklama -

    SMS lub dokonać płatności.

    Wirtualna Polska wchodząc na rynek umawiania wizyt u lekarza rozszerza swoją działalność o kolejny segment e-commerce po turystyce, modzie, wyposażeniu wnętrz i usługach finansowych. Po raz pierwszy budujemy go samodzielnie. Do tej pory stawialiśmy wyłącznie na przejęcia – mówi Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.

    – Umawianie wizyt lekarskich to część, której potrzebowaliśmy, by WP abcZdrowie stało się kompletnym serwisem w zakresie profilaktyki i zdrowia. Dzięki tej funkcjonalności zyskują zarówno użytkownicy, jak i lekarze – tak naprawdę każdy specjalista może się do nas zgłosić. Nie stosujemy długoletnich umów, czy opłaty abonamentowej – mówi Adam Plona, VP Media Product w Wirtualnej Polsce.

    Z nowej funkcjonalności można skorzystać również mobilnie. Jak mówi Mariola Kucharska, dyrektor obszaru Zdrowie i parenting: Serwis zoptymalizowaliśmy do szybkiej i intuicyjnej obsługi na każdym urządzeniu. Chcemy wyróżniać się dostępnością terminów praktycznie „od ręki” – umówienie wizyty bez konieczności długiego oczekiwania to jedna z najczęstszych potrzeb podawanych przez użytkowników. System przypomni o umówionej wizycie dzień wcześniej, a także na dwie godziny przed jej terminem przy pomocy wiadomości email i SMS z dokładnymi informacjami o rezerwacji.

    WP abcZdrowie to największy polski serwis w kategorii zdrowie i medycyna. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w grudniu 2017 roku odwiedziło go 6,8 miliona realnych użytkowników. Serwis stanowi bazę wiedzy z zakresu medycyny i zdrowego stylu życia. Jego użytkownicy mogą bezpośrednio zadawać pytania specjalistom z różnych dziedzin. W sumie, udzielili już ponad milion odpowiedzi.

    Wprowadzeniu zmian w serwisie towarzyszy kampania reklamowa. Spoty promujące serwis i jego udoskonaloną funkcjonalność emitowane będą w największych rozgłośniach radiowych i wyświetlane w sieciach kin. W miesięcznikach kobiecych i poradnikowych będzie można zobaczyć specjalnie przygotowany plakat. Hasłem przewodnim jest: „Do lekarza bez kolejki”. Kampania rozpoczyna się 29 stycznia i potrwa do końca lutego. Promocja on-line zaplanowana jest do końca marca. Za koncept, przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiadają odpowiednie zespoły Wirtualnej Polski bez udziału agencji zewnętrznych.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...