piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii (wideo)

    Zobacz również

    Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami. Kampania podkreśla, że za każdym podarunkiem kryje się nie tylko przedmiot, ale przede wszystkim nowe możliwości i emocje, które ten prezent wywołuje lub pomaga uchwycić. Akcji towarzyszy promocja sprzedażowa, w ramach której wybrane produkty premiowane są

    - Reklama -

    częściowym zwrotem środków lub dodatkowymi akcesoriami.

    Trwająca do 24 grudnia kampania, obejmuje działania w internecie, telewizję i outdoor w największych miastach w Polsce. Towarzyszy jej 30-sekundowy spot.
    Specjalną kreację przygotowano również na największy w kraju nośnik outdoorowy, przy ulicy Sobieskiego w Warszawie.

    Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...