wtorek, 19 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T‑Mobile na kartę – wakacyjna kampania reklamowa (wideo)

    Zobacz również

    T‑Mobile w najnowszej kampanii reklamowej przekonuje, że na korzystających z jego oferty na kartę, nie tylko w wakacje, czeka „prawdziwa sielana”! Nielimitowane połączenia, SMS-y i aż 10 GB w standardzie, bez dodatkowych warunków. Ale w wakacje każdy Gigabajt jest na wagę złota, dlatego Operator rozda nawet 2500 paczek Internetu w konkursie dla klientów.

    - Reklama -

    Wakacyjna kampania reklamowa T‑Mobile na kartę to pochwała luzu, wolności, braku ograniczeń i kreatywności. Taki też jest spot reklamowy, który, operując nieoczywistymi i z pozoru abstrakcyjnymi zestawieniami, zachęca do spojrzenia na otoczenie z innej perspektywy do przełamania konwenansów i sztywnych norm. Łatwo jest „odpalić emocje” gdy ma się ofertę bez ściemy w „najlepszej sieci”.

    Klip, który w telewizji ogólnopolskiej pojawi się wraz z początkiem sierpnia, można przedpremierowo obejrzeć poniżej:

    Zabawa w tworzenie niecodziennych, zestawień, którą podejmuje T‑Mobile w kampanii, to dobry sposób na szybkie zdobycie dodatkowego pakietu danych, który zwykle w wakacje jest bardzo pożądany.

    Dlatego Operator zaprasza swoich klientów do wspólnej wakacyjnej rozrywki, która polegać będzie na kreatywnym łączeniu obrazków, słów, pojęć i kontekstów. Bądźcie czujni bo już w sierpniu na Facebooku, Twitterze i Instagramie T‑Mobile można będzie zdobyć jeden z blisko 2500 promocyjnych pakietów Internetu. Aktywności konkursowe będą pojawiać się regularnie aż do końca sierpnia, szczegóły znaleźć będzie można w kanałach social media Operatora.

    Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital, OOH, kinach  i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Poznaj mSilnię! Rusza pierwsza edycja nowego programu grantowego Fundacji mBanku

    mSilnia to nowy program grantowy dla uczniów szkół podstawowych. Jego głównym celem jest rozwijanie myślenia matematycznego. mSilnia promuje także...