GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
PL
 
EN
Szukaj
Szukaj
Szukaj

T‑Mobile na kartę – wakacyjna kampania reklamowa (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2017-07-31 14:46 - czytano: 296 razy - dodaj komentarz
T‑Mobile na kartę – wakacyjna kampania reklamowa (wideo)T‑Mobile w najnowszej kampanii reklamowej przekonuje, że na korzystających z jego oferty na kartę, nie tylko w wakacje, czeka „prawdziwa sielana”! Nielimitowane połączenia, SMS-y i aż 10 GB w standardzie, bez dodatkowych warunków. Ale w wakacje każdy Gigabajt jest na wagę złota, dlatego Operator rozda nawet 2500 paczek Internetu w konkursie dla klientów.
REKLAMA
Wakacyjna kampania reklamowa T‑Mobile na kartę to pochwała luzu, wolności, braku ograniczeń i kreatywności. Taki też jest spot reklamowy, który, operując nieoczywistymi i z pozoru abstrakcyjnymi zestawieniami, zachęca do spojrzenia na otoczenie z innej perspektywy do przełamania konwenansów i sztywnych norm. Łatwo jest „odpalić emocje” gdy ma się ofertę bez ściemy w „najlepszej sieci”.

Klip, który w telewizji ogólnopolskiej pojawi się wraz z początkiem sierpnia, można przedpremierowo obejrzeć poniżej:




Zabawa w tworzenie niecodziennych, zestawień, którą podejmuje T‑Mobile w kampanii, to dobry sposób na szybkie zdobycie dodatkowego pakietu danych, który zwykle w wakacje jest bardzo pożądany.

Dlatego Operator zaprasza swoich klientów do wspólnej wakacyjnej rozrywki, która polegać będzie na kreatywnym łączeniu obrazków, słów, pojęć i kontekstów. Bądźcie czujni bo już w sierpniu na Facebooku, Twitterze i Instagramie T‑Mobile można będzie zdobyć jeden z blisko 2500 promocyjnych pakietów Internetu. Aktywności konkursowe będą pojawiać się regularnie aż do końca sierpnia, szczegóły znaleźć będzie można w kanałach social media Operatora.

Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital, OOH, kinach  i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: