piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Carrefour Polska sponsoremSee Bloggers -festiwalu twórców internetowych

    Zobacz również

    Carrefour został głównym sponsorem strefy kulinarnej See Bloggers – festiwalu, który zgromadzi w tym roku 1500 najbardziej znanych i najszybciej rozwijających się polskich twórców internetowych, w tym m.in. Red Lipstick Monster, Jasona Hunta czy Łukasza Jakóbiaka. Rozwój współpracy z influencerami to jeden z kluczowych elementów poszerzania zasięgu i oddziaływania marki Carrefour w Internecie, promocji zdrowego stylu życia oraz innowacji technologicznych wdrażanych przez sieć w polskim handlu.

    - Reklama -

    Tegoroczny festiwal See Bloggers będzie jednym z największych w historii. Na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 22-23 lipca br. w Gdyni, przyjedzie 1500 twórców internetowych z całej Polski, aby dyskutować, edukować i promować blogosferę, vlogosferę oraz działania generujące wartościowy i angażujący content w Internecie.

    Carrefour podczas See Bloggers koncentrować się będzie na budowaniu i rozwijaniu relacji z influencerami, promując swoje kluczowe tegoroczne inicjatywy z zakresu dobrej kuchni i ucztowania, zdrowia, sportu oraz innowacji i nowych technologii. W ramach strefy kulinarnej, której sieć jest głównym partnerem, zorganizowane zostaną m.in. warsztaty nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz bitwy blogerskie, które poprowadzi jeden ze współautorów książki kucharsko-lifestylowej Carrefour, pt. „Z miłości do smaku”, szef kuchni restauracji La Brasserie Moderne – Maciej Majewski. Na miejscu prowadzone będą również działania dotyczące 74. Tour de Pologne, który startuje już 29 lipca. Carrefour jest w tym roku Głównym Sponsorem wyścigu.

    Obecność marki Carrefour na See Bloggers to również okazja do współpracy z influencerami przy wdrożeniach czterech projektów z zakresu nowych technologii, które Carrefour realizuje w 2017 roku, w tym: Skan&Go, usługi zakupów sąsiedzkich „Sąsiatki” czy projektów Marketplace oraz inkubatora technologicznego C4 Retail Lab. Celem tych inicjatyw jest zmiana sposobu myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta, a zaangażowanie blogerów szansą na dotarcie i skuteczniejszą popularyzację tych nowoczesnych rozwiązań wśród polskich konsumentów.

    Partnerem tytularnym festiwalu See Bloggers jest miasto Gdynia.

    ŹródłoCarrefour
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Kwiecień w serwisie CANAL+ online — seriale, dokumenty, filmy

    W kwietniu zapraszamy do obejrzenia produkcje oryginalne i koprodukcje CANAL+: BRYGADA, serial kryminalny o walce z przestępczością i niesubordynacją...