środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Zdrowe LEDy wreszcie na polskim rynku

    Zobacz również

    Do sprzedaży w sieciach handlowych Selgros, Saturn, Media Markt oraz wybranych sklepów PSB Mrówka i Bricomarche trafiły lampy LED marki Toshiba z linii oświetlenia konsumenckiego. Wyróżniają je jakość wykonania, gwarancja bezpieczeństwa oraz parametry zdrowotne. Wśród aktualnie dostępnych produktów znalazły się przede wszystkim zamienniki klasycznych źródeł światła. Zdrowe LED-owe zamienniki tradycyjnej żarówki oraz halogenów dostępne są od maja tego roku.

    - Reklama -

    Wszystkie produkty działają na diodach LED ze specjalnym układem optycznym, które emitują światło przyjazne dla oka. Ich główne atuty to zdrowie, bezpieczeństwo, energooszczędność oraz atrakcyjna cena.

    Najtańszy z nich to lampa LED w kształcie klasycznej bańki o mocy 5,5W (zamiennik dla 40W), a najdroższa to tzw. duża bańka o mocy 15 W (zamiennik 100W).

    Z naszych badań wynika, że o zakupie w największym stopniu decyduje cena. Nasza jest przystępna. Za podstawowy zamiennik żarówki klient zapłaci około 15 złotych. Ta różnica w cenie pomiędzy LED, a klasyczną żarówką zwraca się z nawiązką przy kolejnych rachunkach za energię elektryczną. I co najważniejsze, oprócz oszczędności zyskujemy zdrowe i bezpieczne światło dla naszych oczu – przekonuje Grzegorz Kurzydłowski, CEO CO-Unity, wyłącznego przedstawiciela producenta oświetlenia marki Toshiba.

    Energooszczędne systemy świetlne LED marki Toshiba to zdrowa i atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych rozwiązań. Produkty japońskiej marki nie zawierają rtęci i przyczyniają się do znacznej redukcji CO2, w stosunku do innych dostępnych na rynku rozwiązań oświetleniowych.

    Dobrej jakości źródła LED:

    •     nie migają – są bezpieczne dla oczu,
    •     generują bezpieczną ilość światła niebieskiego,
    •     nie emitują światła UV i IR,
    •     posiadają 2-letnią gwarancję producenta,
    •     działają do 100 tys. godzin bez konserwacji,
    •     zużywają do 86 proc. mniej energii niż żarówki,
    •     są odporne na wstrząsy i wibracje,
    •     mogą zmniejszyć emisję CO2 o 86 proc. w porównaniu do lamp żarowych,
    •     świecą w 100% od razu po włączeniu.

    Dziś klienci stojący przed półką mierzą się z trudną decyzją. Przy wyborze oświetlenia muszą wziąć pod uwagę wiele czynników. Chcemy ułatwić ten proces i wesprzeć użytkownika wiedzą popartą wieloletnim doświadczeniem. Dlatego nasze opakowania zaprojektowaliśmy tak, by były czytelne. Klient znajdzie na nich przejrzysty przewodnik po parametrach oraz komplet informacji, na podstawie których w łatwy sposób oceni, czy dany produkt spełni jego oczekiwania – podsumowuje Grzegorz Kurzydłowski.

    Poza linią oświetlenia konsumenckiego marki Toshiba, na polski rynek trafią także rozwiązania japońskiej marki przeznaczone dla sektora publicznego i rolnego.

    ŹródłoCO-Unity
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...