piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus: JA+ Centralka Firmy – nowa usługa dla małych firm

    Zobacz również

    Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO – Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus.

    - Reklama -

    Centralka Firmy to usługa działająca jak wirtualna recepcja, z którą łączą się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.

    Co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.

    Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:

    • indywidulane powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej,
    • automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery, zależnie od wyboru osoby dzwoniącej,
    • przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika Centralki ,
    • odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących – automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę,
    • wysyłanie wpisanej treści SMS-em – zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą,
    • odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail,
    • poczta głosowa.

    Na kanale sieci Plus na YouTube znajdują się filmy prezentujące usługę w różnych wersjach:

    •     podstawowe funkcje aplikacji
    •     konfiguracja optymalna
    •     ustawienia zaawansowane

    Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Kwiecień w serwisie CANAL+ online — seriale, dokumenty, filmy

    W kwietniu zapraszamy do obejrzenia produkcje oryginalne i koprodukcje CANAL+: BRYGADA, serial kryminalny o walce z przestępczością i niesubordynacją...