środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    SMS zwiększy otwieralność kampanii e-mailowych

    Zobacz również

    E-mail to najpopularniejsze narzędzie komunikacji marek z odbiorcami. Z ubiegłorocznego badania, przeprowadzonego przez SMSAPI we współpracy z IPSOS, wynika, że 94 proc. firm w branży e-commerce i 84 proc. sklepów stacjonarnych wysyła e-maile do swoich klientów. Z zestawienia danych z 2016 roku od Silverpop można zaś wyczytać, że średnia otwieralność kampanii e-mailowych w poszczególnych sektorach wynosiła od kilkunastu do 30 proc.

    - Reklama -

    Na zwiększenie kluczowego dla e-mail marketingu wskaźnika może wpłynąć wykorzystanie w kampanii dodatkowego kanału mobilnego. Wzmocnienie działań e-mailowych komunikacją SMS proponuje platforma masowej wysyłki SMS, SMSAPI. E-mail booster to nowa funkcja na platformie, która umożliwia automatyczne wysłanie powiadomienia na komórkę odbiorcy, jeżeli ten nie otworzy wysłanego mu e-maila w ciągu kilku lub kilkunastu godzin od wysyłki.

    – Wiadomość SMS ma zachęcać do zajrzenia do skrzynki mailowej. Odbiorcy zajmie to zaledwie kilka kliknięć, ponieważ już większość z nas odbiera e-maile na telefonie . W łączoną kampanię SMS wnosi to, co ma najlepszego, czyli otwieralność na poziomie 99 proc. i to w ciągu zaledwie kilku minut od wysłania – zauważa Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI.

    Żeby wprowadzić zautomatyzowane powiadomienia SMS zsynchronizowane z wysyłką newslettera, firma musi posiadać adres e-mail i numer telefonu klienta oraz jego zgodę na otrzymywanie informacji tymi kanałami. Obecnie funkcja jest dostępna dla każdego użytkownika posiadającego konto w SMSAPI i korzystającego z GetResponse, ale platforma pracuje nad integracją z innymi serwisami mailingowymi.

    ŹródłoSMSAPI
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...