GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
PL
 
EN
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Superduety od T-Mobile w nowej kampanii reklamowej (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2017-04-10 14:49 - czytano: 677 razy - tylko 1 komentarz
Superduety od T-Mobile w nowej kampanii reklamowej (wideo)Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej promującej Superduety – najnowszy produkt multi-sim od T-Mobile. Do udziału w niej zaproszono aktora Cezarego Kosińskiego.W ofercie Superduet, każdy z użytkowników oprócz indywidualnego pakietu Supernetu i nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci w kraju, nawet w najniższym wariancie abonamentowym (za 59,90 zł) otrzymuje także nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y.
REKLAMA
Na podkreśleniu tej przewagi konkurencyjnej koncentruje się T-Mobile w drugiej odsłonie poświęconej Superduetom kampanii reklamowej.

W najnowszym spocie obok popularnego aktora – Cezarego Kosińskiego występuje jego córka – Julia. Opowiedziana w humorystyczny sposób historia z ich udziałem wykorzystuje znany stereotyp o nadopiekuńczym ojcu, a przy okazji podkreśla zalety oferty T-Mobile. Wszystko jak zwykle dobrze się kończy, tradycyjnie w rytmie przeboju Bobby’ego McFerrina – “Don’t Worry Be Happy”, obrazującego strategię ofertową operatora.



Superduet to wariant „dla dwojga”, pozwalający optymalizować wydatki i swobodnie korzystać z zalet najlepszej sieci. Każdy z użytkowników otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych sieci (także stacjonarnych), nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y, a na dokładkę 5 GB Supernetu dla każdego (dodatkowo pakiet można powiększyć w każdej chwili). Pakiet internetowy starcza na dłużej dzięki temu że popularne aplikacje społecznościowe i streamingowe nie żużywają dostępnego pakietu danych. Do oferty, o czym wspomina najnowszy spot, T-Mobile proponuje dwa smartfony Huawei w atrakcyjnych cenach, co szczególnie do gustu przypadnie rodzicom z dziećmi.

Kampanię reklamową wspierają działania w prasie, OOH (w tym digital signage), radiu oraz w punktach sprzedaży T-Mobile. Za koncepcję i kreację odpowiada agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread. Kreacje BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a działania w mediach społecznościowych wspiera Agencja Warszawa.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
w sumie jedna z lepszych ofert dla dwoch osob na ten moment. przynajmniej kazdy ma swoj pakiet, a nie do podzialu
2017-04-10 18:31
~jamik
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: