piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Superduety od T-Mobile w nowej kampanii reklamowej (wideo)

    Zobacz również

    Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej promującej Superduety – najnowszy produkt multi-sim od T-Mobile. Do udziału w niej zaproszono aktora Cezarego Kosińskiego.
    W ofercie Superduet, każdy z użytkowników oprócz indywidualnego pakietu Supernetu i nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci w kraju, nawet w najniższym wariancie abonamentowym (za 59,90 zł) otrzymuje także nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y.

    - Reklama -

    Na podkreśleniu tej przewagi konkurencyjnej koncentruje się T-Mobile w drugiej odsłonie poświęconej Superduetom kampanii reklamowej.

    W najnowszym spocie obok popularnego aktora – Cezarego Kosińskiego występuje jego córka – Julia. Opowiedziana w humorystyczny sposób historia z ich udziałem wykorzystuje znany stereotyp o nadopiekuńczym ojcu, a przy okazji podkreśla zalety oferty T-Mobile. Wszystko jak zwykle dobrze się kończy, tradycyjnie w rytmie przeboju Bobby’ego McFerrina – “Don’t Worry Be Happy”, obrazującego strategię ofertową operatora.

    Superduet to wariant „dla dwojga”, pozwalający optymalizować wydatki i swobodnie korzystać z zalet najlepszej sieci. Każdy z użytkowników otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych sieci (także stacjonarnych), nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y, a na dokładkę 5 GB Supernetu dla każdego (dodatkowo pakiet można powiększyć w każdej chwili). Pakiet internetowy starcza na dłużej dzięki temu że popularne aplikacje społecznościowe i streamingowe nie żużywają dostępnego pakietu danych. Do oferty, o czym wspomina najnowszy spot, T-Mobile proponuje dwa smartfony Huawei w atrakcyjnych cenach, co szczególnie do gustu przypadnie rodzicom z dziećmi.

    Kampanię reklamową wspierają działania w prasie, OOH (w tym digital signage), radiu oraz w punktach sprzedaży T-Mobile. Za koncepcję i kreację odpowiada agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread. Kreacje BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a działania w mediach społecznościowych wspiera Agencja Warszawa.

    ŹródłoT-Mobile

    1 KOMENTARZ

    guest
    1
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~jamik

    net
    w sumie jedna z lepszych ofert dla dwoch osob na ten moment. przynajmniej kazdy ma swoj pakiet, a nie do podzialu

    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...