czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Polacy pokochali te komputery: sprzedaż urządzeń konwertowalnych wzrosła o 50 proc

    Zobacz również

    Polacy pokochali komputery konwertowalne. Z badań przeprowadzonych przez instytut Gfk Polonia wynika, że sprzedaż tych urządzeń na polskim rynku wzrosła o połowę, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. To właśnie komputery klasy Modern PC zdominowały segment pecetów i stały się jego głównym motorem napędowym. O tym, że te innowacyjne urządzenia są przyszłością rynku, przekonane są firmy Microsoft oraz Intel, które wspólnie z producentami sprzętów Asus, Dell, HP oraz Lenovo, zachęcają

    - Reklama -

    do wymiany komputerów na Modern PC w kampanii #DziecinnieProste.

    – Czym są urządzenia typu Modern PC? Charakteryzuje je niewielka waga, niezwykle wytrzymala bateria i wyjątkowo dopracowany design. Dzięki możliwości ich swobodnego konwertowania łączą w sobie najbardziej przydatne funkcje wydajnego komputera oraz podręcznego tabletu. To urządzenia klasy premium, które sprawdzą się nawet u najbardziej wymagających użytkowników. W zależności od modelu posiadają odpinaną od ekranu klawiaturę, albo ich ekran można obrócić aż o 360 stopni. Wszystkie posiadają również dotykowy interfejs i zostały zoptymalizowane pod kątem systemowym, pracując na najbezpieczniejszym w historii systemie Windows 10 lub Windows 10 Pro. Tych funkcji nie znajdziemy w laptopach starszej generacji – tłumaczy Joanna Rutkowska z firmy Microsoft.

    Rynek urządzeń konwertowalnych w Polsce rośnie niezwykle dynamicznie. To fenomen tym bardziej zaskakujący, że ostatnimi czasy coraz częściej mówiło się o schyłku ery PC, w której rolę komputerów miały przejąć smartfony lub tablety. Jednak producenci urządzeń stawiają na innowacyjne rozwiązania i dzięki ich staraniom urządzenia konwertowalne tchnęły w ten segment drugie życie.

    Rynek urządzeń konwertowalnych w Polsce notuje w ostatnich miesiącach bardzo dynamiczny wzrost, sięgający ponad 50 proc. w ujęciu rocznym (luty 2017 vs luty 2016). To obecnie najszybciej rosnąca kategoria urządzeń PC – mówi Maciej Piekarski z GfK Polonia.

    Co sprawia, że konsumenci, którzy mają przecież do wyboru klasycznego laptopa, sięgają po urządzenia konwertowalne?
    Powodów jest kilka. Oprócz wyjątkowego designu, mobilności i możliwości dostosowania ich do naszych potrzeb poprzez obrócenie lub odczepienie ekranu, są to także sprzęty, które charakteryzują się doskonałą wydajnością.

    – Lekkie i smukłe konstrukcje urządzeń konwertowalnych są możliwe dzięki zastosowaniu wydajnych procesorów Intela. Korzystanie z tego typu rozwiązań zapewnia wygodę i elastyczność, a długi czas pracy na baterii sprawia, że zdają one egzamin zarówno w biurze, jak i po pracy. Nie dziwi zatem to, że Polacy coraz częściej sięgają po urządzenia z tej kategorii  –  dodaje Aleksandra Bojanowska z firmy Intel.

    Nie każdy z nas zdaje sobie jednak sprawę z tego, jak wielką rewolucję przeszły laptopy w ostatnich kilku latach. Komputery klasy Modern PC od kilkuletnich laptopów dzieli technologiczna przepaść. Właśnie z tego powodu firmy Microsoft oraz Intel, w porozumieniu z producentami sprzętów, czyli firmami Asus, Dell, HP oraz Lenovo, postanowiły kontynuować kampanię zachęcającą Polaków do zmiany komputera na nowy. W tym roku działania przebiegają pod hasłem #DziecinnieProste.

    Praca na komputerze powinna przynosić nam satysfakcję, niezależnie od tego czy komputer wykorzystujemy w celach rozrywkowych, czy też zawodowych. W obu przypadkach jego obsługa powinna być bezproblemowa i intuicyjna. Słowem: dziecinnie prosta. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do naszej kampanii #DziecinnieProste najmłodszych aktorów, którzy z wrodzoną sobie dociekliwością demaskują minusy sprzętów starszej generacji – mówi Joanna Rutkowska z Microsoft.

    Kampania #DziecinnieProste stanowi kolejną odsłonę działań, prowadzonych wcześniej pod hasłem „Muzeum Starych Komputerów”. W jej ramach promowane są następujące komputery klasy Modern PC: Lenovo Yoga 710 i Lenovo Yoga 900, Asus UX360, HP Envy X360 oraz Dell Inspiron 13 2-w-1 z serii 5000. To przedstawiciele dynamicznie rozwijającego się teraz segmentu urządzeń 2w1, posiadających maksymalnie 14-calowe wyświetlacze.

    Komputery przedstawione w kampanii #DziecinnieProste to urządzenia, które w pełni odpowiadają wymogom dzisiejszej, niezwykle mobilnej rzeczywistości. Konwertowalność sprzętów z rodziny Modern PC zapewnia im znacznie większe możliwości, niż którykolwiek z klasycznych laptopów. Dzięki niej nasz sprzęt może być nie tylko mobilnym biurem, które zmieści się w torbie, lecz również centrum rozrywki i edukacji dla całej rodziny. Wszystko dzięki fantastycznej wydajności oraz intuicyjnemu charakterowi nowych funkcji w systemie Windows 10 – mówi Kamil Langner z firmy x-kom.

    W ramach kampanii #DziecinnieProste Microsoft, Intel oraz partnerzy technologiczni przygotowali pięć spotów reklamowych. Każdy z nich w zabawny sposób pokazuje zalety urządzeń konwertowalnych na tle technologicznych ograniczeń, z jakimi spotykamy się korzystając ze starszych sprzętów.

    ŹródłoMicrosoft
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...