piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rozwój e-commerce szansą dla kobiecego biznesu

    Zobacz również

    Badania i dane statystyczne pokazują, że Polki należą do najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Europie. Co trzecia firma w Polsce została założona i jest prowadzona przez kobietę. Potrzeba niezależności finansowej i elastycznego czasu pracy powoduje, iż kobiety szukają pomysłów na siebie. Jak wynika z badania PBS na zlecenie Eniro Polska, e-sklep może być jednym z pomysłów na opłacalny biznes dla płci pięknej.

    - Reklama -

    Aż 87% właścicieli e-sklepu w Polsce ocenia jego prowadzenie jako opłacalne. Dla większości z nich, e-sklep jest nowym pomysłem na biznes i jak podkreśla ponad połowa głównym źródłem utrzymania. Dane pochodzące z badania napawają optymizmem, szczególnie w kontekście Polek, dla których własny e-biznes może być szansą na samorealizację i pogodzenie pracy z życiem zawodowym.

    Branża e-commerce jak potwierdzają dane rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Zgodnie z najnowszym opracowaniem „Barometr e-commerce 2016”, eksperci szacują, że wartość tego rynku może osiągnąć w 2020 roku poziom 63 mld zł. Dla Polek, które rozważają otwarcie własnego biznesu w sieci to dobry sygnał. Tym bardziej, iż otwarcie własnego e-sklepu nigdy nie było tak proste jak dziś w dobie możliwości technologicznych i dostępnych, przystępnych cenowo rozwiązań. Na rynku rozwijają się firmy, jak np. Eniro Polska, które udzielają profesjonalnego wsparcia przy budowaniu e-sklepu oraz podpięciu wszystkich niezbędnych integracji z polskimi dostawcami usług, platformami płatności i usługami kurierskimi.

    – Przedsiębiorcom oferuje się także pomoc w innych obszarach, np. wykonaniu sesji zdjęciowej albo przygotowaniu profesjonalnych opisów produktów przez copywriterów. Często przygotowanie dobrego opisu i dobrych jakościowo zdjęć jest czynnikiem decydującym o zakupie produktu i ma bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży w sklepie internetowym
    – tłumaczy Agata Wartak, kierownik ds. produktów www i wideo, Eniro Polska.

    Dynamicznie rozwijająca się w Polsce branża e-commerce sprzyja kobiecemu biznesowi. Polki, jak pokazuje jedno z badań PARP „Przedsiębiorczość kobiet w Polsce” , można pod względem pozytywnego postrzegania szans na rynku zaliczyć do optymistek. Ponad 120 milionów kobiet na świecie w 67 krajach rozpoczyna prowadzenie własnej działalności gospodarczej realizując swoje marzenia i ambicje. Przedsiębiorczość kobiet w Polsce jest na jednym z wyższych miejsc w Unii Europejskiej, a odsetek firm zakładanych przez płeć piękną rośnie. W biznesie panie często wybierają branże związane z potrzebami kobiet lub dzieci. Są im bliższe, czują się w nich pewniej i odnoszą sukcesy. Dobrze rozumieją potrzeby swojej grupy docelowej i potrafią do niej skutecznie dotrzeć. Panie coraz odważniej poszukują również nisz rynkowych i mają wiele niesztampowych pomysłów.

    Opłacalność prowadzenia e-sklepu, jak potwierdza badanie PBS na zlecenie Eniro Polska i optymistyczne prognozy dla polskiego e-handlu, pokazują że e-sklep może być szansą dla kobiet na własny biznes.

    ŹródłoEniro
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...