czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Supernet w T-Mobile – rusza kampania reklamowa (wideo)

    Zobacz również

    W najbliższy czwartek, 15 września br. T-Mobile startuje z kampanią reklamową promującą najnowszą ofertę. W najnowszym Hicie od T-Mobile wystąpią znakomici aktorzy: Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski. Najnowsza oferta T-Mobile to Internet dostosowany do potrzeb każdego użytkownika smartfonu: bez limitu danych, serwisy społecznościowe, muzyka i nawigacja, które nie zużywają pakietu danych, bezpieczeństwo i stabilność. Wszystko to może działać bez zarzutu dzięki supersieci.

    - Reklama -

    Klienci coraz częściej i coraz więcej korzystają z usług dostępnych w Internecie; robią zakupy, słuchają muzyki, używają nawigacji, kontaktują się przez media społecznościowe. Chcą ”być on line” wszędzie i bez przeszkód.

    Nie wszyscy mają jednak możliwość swobodnego korzystania z dobrodziejstw mobilnego Internetu. W najnowszej reklamie T-Mobile, Maja Ostaszewska, w poszukiwaniu Internetu, trafia do baru dla motocyklistów. W tym charakterystycznym miejscu pojawia się, uosabiający Supernet, Piotr Stramowski, który jak prawdziwy superbohater wyciąga Maję z opresji i podarowuje jej smartfon z nielimitowanym internetem.

    Motywem muzycznym o który oparty został „Hit od T-Mobile” jest wielki przebój Raya Charlesa – „Hit the road Jack”.

    Obok spotu głównego pojawią się dwa spoty 15-sekundowe. Pierwszy z nich skierowany jest do osób, które rozpoczynają swoją przygodę z Internetem. Film ten przekonuje, że korzystając z Internetu w T-Mobile nie trzeba martwić się o koszty. Nawet jeśli ktoś przez przypadek kliknie za dużo, to rachunek go nie zaskoczy.

    Drugi spot skierowany jest do stałych bywalców Internetu, którzy nie wyobrażają sobie życia bez ulubionych serwisów i nie chcą zastanawiać się, ile zużyli już ze swojego pakietu danych. Supernet daje możliwość używania serwisów społecznościowych, słuchania muzyki lub korzystania z nawigacji, bez utraty paczki danych.

    Spoty zobaczyć będzie można w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

    Bardzo istotnym elementem kampanii będą także działania prowadzone w mediach społecznościowych a zwłaszcza facebooku. Wyodrębnione zostały w ramach analizy grup docelowych kategorie użytkowników, do których kierowane będą niezależne linie komunikacyjne obejmujące różnorodne formaty FB i dedykowane spoty wideo.

    Media mix uzupełniają: radio (w tym stacje internetowe), OOH w tym Infoscreeny, kanały digital, oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.

    Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

    ŹródłoT-Mobile

    1 KOMENTARZ

    guest
    1
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~golones

    noo
    w koncu w t-mobile biorą się za konkretne zmiany w ofercie, brawo!

    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...