czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile Polska wybrał agencje kreatywne

    Zobacz również

    T-Mobile Polska zakończył proces wyboru agencji, które będą obsługiwać go w obszarach ATL i BTL. W wyniku przetargu odpowiedzialną za obszar ATL dla wszystkich marek z portfolio firmy agencją wiodącą została Leo Burnett. Wspierana będzie przez agencję Bridge2Fun, która dodatkowo opiekować się będzie działaniami sponsoringowymi. W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7, także znajdującą się w strukturach grupy Leo Burnett.

    - Reklama -

    – Wybraliśmy agencje, które nie tylko najpełniej odpowiedziały na brief przetargowy, ale przede wszystkim doskonale zdają sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi nasza marka. Jesteśmy także przekonani, że rozumieją one także doskonale dynamikę zmieniającego się świata i potrafią tę wiedzę przekuć w rynkowy sukces – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska.

    Formalną współpracę z T-Mobile obie agencje rozpoczną 01.10.15

    Obsługą marki Heyah w dalszym ciągu zajmowała się będzie agencja Brain.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...