piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson: Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

    Zobacz również

    Podejmowanie decyzji zakupowych często poprzedzone jest poszukiwaniem opinii o danej usłudze lub produkcie. Według respondentów badania Ericsson „Sharing Information – The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji – Początek wpływów konsumenta), szukanie rekomendacji w internecie jest coraz łatwiejsze i popularne. 38 procent respondentów przyznaje, że regularnie publikuje lub dzieli się opiniami o zakupionych produktach i usługach.

    - Reklama -

    Połowa ankietowanych szuka w internecie opinii dodanych przez inne osoby. Recenzje publikowane w internecie mają coraz większy wpływ na firmy. 34 procent posiadaczy smartfonów przyznaje, że dzieli się w internecie złymi doświadczeniami związanymi z konkretną firmą, ktorej produkt lub usługa nie spełniły zakładanych oczekiwań.

    W ciągu tygodnia 29 procent respondentów czyta negatywne opinie opublikowane przez innych użytkowników, dotyczące firm i ich działania. Konsumenci oczekują, że dodawane przez nich recenzje wpłyną na firmy, a komentowanie w mediach społecznościowych i innych kanałach publikacji będzie miało duży wpływ na działanie tych firm.

    32 procent respondentów twierdzi, że dzielenie się opiniami w kanałach społecznościowych firmy jest jednym z najlepszych sposobów na zmianę jej działania. Połowa posiadaczy smartfonów wierzy, że możliwość wyrażania opinii o produktach i usługach w internecie zwiększa wpływ konsumentów na rynek produktów i usług.

    Raport Ericsson „Sharing Information – The rise of consumer influence” oparty został o badanie konsumenckie przeprowadzone wśród ponad 5000 użytkowników smartfonów w wieku 15-69 lat mieszkających w Berlinie, Chicago, Johannesburgu, Londynie, Mexico City, Moskwie, Nowym Jorku, São Paulo, Sydney i Tokio.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...