środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Smart Store Orange – najlepszy standard obsługi

    Zobacz również

    Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie zostanie otwarty dla klientów we wtorek 28 kwietnia. Nowoczesna multimedialna forma prezentacji oferty zachęca klientów do odkrywania cyfrowych rozwiązań. Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom,

    - Reklama -

    Rozrywka, Firma.  W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich
    sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie
    wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej
    płatności. 

      – Naszą ambicją jest, aby codzienne doświadczenia klientów z Orange były postrzegane jako przyjazne i pozbawione wysiłku. Aby odróżniały nas pozytywnie od innych na rynku. Smart Store to nie tylko ładne, nowoczesne wnętrze, ale przede wszystkim nowe, cyfrowe doświadczenia, możliwość wypróbowania wszystkich rozwiązań, które klientowi towarzyszą w codziennych, ważnych dla niego sytuacjach – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. – Smart Store to przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście, najlepsze standardy obsługi. Klienci odczują, że szanujemy ich czas, a załoga, z pomocą zastosowanych tu nowoczesnych rozwiązań, sprawi, że wizyta w salonie będzie wykorzystana najbardziej efektywnie, jak to możliwe – dodał.

    Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji,  gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami – sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.).

    Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.

    Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji  inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em.

    Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC – skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.

    Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę  wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób.

    W strefie mobilnej, klienci będą mogli przetestować nowości, w tym telefony, tablety i różne gadżety. Z pomocą konsultantów będą mogli dobrać sprzęt, który im najbardziej odpowiada. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami do wirtualnej rzeczywistości, smart watch-ami, smart bandami, bezprzewodowymi ładowarkami indukcyjnymi czy technologią druku 3D.

    W salonie dostępna będzie także szeroka gama blisko 250 rodzajów akcesoriów  – etui, ładowarki, słuchawki, głośniki, czy zestawy głośnomówiące.

    Smart Store przyjazny jest także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci. Z pewnością spodoba im się możliwość zabawy w przytulnej, domowej strefie rozrywki, np. grając gry na PlayStation 3, czy wypróbowanie możliwości smartfonów i tabletów. 

    W kasie Smart Store  można opłacić różne rachunki – nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne. Jako jedyny salon w Polsce będzie realizował płatności za pomocą punktów Payback.

    Smart Store w Warszawie to  jedno z pierwszych tego typu miejsc w Europie. Pierwszy Smart Store Orange powstał w Rumunii w marcu br., już wkrótce uruchomione będą dwa kolejne:  jeden we Francji,  drugi w  Hiszpanii.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...