sobota, 20 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    TapOn – Aplikacje na telefon komórkowy rewolucjonizują programy lojalnościowe

    Zobacz również

    Wystartował TapOn – nowa aplikacja mobilna, która daje dostęp do wielu programów lojalnościowych i promocji oferowanych przez różnorodne punkty usługowe i sklepy. Rozwiązanie dostępne jest na urządzenia z systemem Android. Wkrótce pojawią się wersje na iOS i Windows Phone. Dla użytkowników aplikacja TapOn jest darmowa i pozwala na korzystanie z rozmaitych promocji oraz programów lojalnościowych.

    - Reklama -

    Aplikacja zastępuje wiele tradycyjnych kart lojalnościowych, a jej użytkownicy jako pierwsi otrzymują informacje o nowych promocjach, rabatach i nagrodach oferowanych przez firmy korzystające z TapOn. Aby odebrać swój bonus, wystarczy przy tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży, zeskanować kod QR z telefonu. Można też samodzielnie sprawdzić liczbę punktów zebranych w danym programie, co w klasycznych rozwiązaniach wymaga pomocy sprzedawcy.

    Właścicielom sklepów i punktów usługowych aplikacja TapOn daje dostęp do bardzo skutecznych technik sprzedaży. Profesjonalne programy lojalnościowe były dotąd zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. Jednak TapOn jest o wiele bardziej elastyczny w porównaniu z tradycyjnymi programami. Pozwala, zależnie od charakteru biznesu, naliczać klientom punkty lub oferować zbieranie wirtualnych pieczątek, a także przyznawać bonusy za zakup określonych produktów i usług. Można również nagradzać klientów za meldowanie się (check-iny) w punktach sprzedaży czy samo przystąpienie do programu. Dodatkowo, aplikacja pozwala badać nastawienie konsumentów do promocji oraz ich preferencje zakupowe. Co więcej, dzięki funkcji połączenia konta TapOn z mediami społecznościowymi, klienci mogą polecać produkty i usługi swoim znajomym.

    Nowe promocje, nagrody lub produkty można samodzielnie wprowadzać do systemu – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Są od razu wyświetlane na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów. System pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz informować klientów o akcjach promocyjnych. To pierwsze tak kompleksowe i zarazem wygodne dla klientów i osób prowadzących firmy rozwiązanie z zakresu programów lojalnościowych – podkreśla Michał Filipek.  

    Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja mobilna jest obecnie dostępna na telefony z systemem Android. W przygotowaniu znajduje się wersja na iPhone i Windows Phone. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje opiekę dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera firmę w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Smartfony za pół ceny – doskonała oferta dla przenoszących numer do Plusa i Plusha

    Klienci przenoszący numer do Plusa lub Plusha będą mogli skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji i kupić wybrane smartfony za...