czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wystartowała świąteczna odsłona kampanii T-Mobile (Wideo)

    Zobacz również

    Wystartowała kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego która wyraża to, co najistotniejsze w usługach telekomunikacyjnych – nieograniczony kontakt z bliskimi i możliwość dzielenia się ważnymi chwilami.

    - Reklama -

    „Chwile, które łączą” to obietnica T-Mobile, która szczególnie mocno wybrzmiewa w okresie świątecznym. Poczucie bliskości oraz możliwość współdzielenia ważnych momentów to najlepszy prezent, jakim możemy obdarować rodzinę oraz przyjaciół. Nowa odsłona kampanii reklamowej operatora pokazuje, że dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym możemy w sposób nieograniczony dzielić się szczęściem z najbliższymi. Urządzeniem, które to ułatwia jest multimedialny ekran ZOOM.ME. Działa on jak aktualizowany zdalnie album fotograficzny, wyświetlając zdjęcia przesyłane wprost ze smartfona.

    Twarzą świątecznej kampanii reklamowej jest Robert Lewandowski, który kontynuuje w ten sposób swoją współpracę z T-Mobile. Polskiego piłkarza zobaczymy w dwóch spotach telewizyjnych. Pierwszy, 30 sekundowy, promować będzie nowoczesne taryfy JUMP! – rozmowy, SMS, MMS bez limitu do wszystkich sieci wraz z Samsungiem Galaxy Ace 4 i ekranem ZOOM.ME WiFi na prezent za 59,99 zł miesięcznie.

    Drugi, krótszy spot reklamowy – odnosi się do oferty Internetu mobilnego, w której otrzymujemy przepiękny router ZOOM.ME 3G z Internetem do domu od 49,99 zł miesięcznie.

    Reżyserem świątecznych spotów telekomu jest Trevor McMahan, podwójny laureat Złotych Lwów i Young Director Award. McMahan tworzył również dla takich marek jak McDonald’s czy Google. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...