środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska walczy o prestiżowe Ekomersy 2014

    Zobacz również

    Poczta Polska, w plebiscycie organizowanym przez Fundację Polak 2.0, została nominowana w dwóch kategoriach: „Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” za projekt eCOMMERCE oraz „Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu” za wdrożenie Paczki korzyści. Poczta innowacyjny projekt eCOMMERCE, który zyskał uznanie nominujących, wprowadziła w tym roku.

    - Reklama -

    Nominacje dla Poczty Polskiej w aż dwóch kategoriach są dowodem na to, że firma zalicza się do grona dostawców usług dla e-commerce, którzy, jak twierdzą organizatorzy: mają wizję, rozwijają się i ustanawiają nowe standardy w branży – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

    Poczta innowacyjny projekt eCOMMERCE, który zyskał uznanie nominujących, wprowadziła w tym roku. Jest to parasolowa usługa, która łączy wysyłkę z usługami bankowymi, ubezpieczeniowymi i e-usługami. Takie połączenie wpisuje się w trend, który już jest obserwowany w Europie, czyli pełną integrację usług dla sektora e-commerce, zamiast tradycyjnego koncentrowania się operatorów pocztowych na transporcie i doręczaniu paczek, co miało miejsce w początkowych fazach rozwoju handlu w Internecie. Poczta całą ofertę pokazuje na dedykowanej stronie ecommerce.poczta-polska.pl.

    Druga nominacja przypadła dla Paczki korzyści. Ta nowoczesna usługa przedpłacona skierowana jest głównie do małego i średniego e-commerce, wyróżniają ją: atrakcyjna cena, możliwość zamówienia online, forma pakietowa, gotowe opakowania w różnych rozmiarach oraz realizacja usługi w dużej sieci placówek w Polsce. Przedsiębiorca, korzystający z tej usługi, z góry opłaca pulę planowanych paczek wybierając jeden z pakietów: 100, 200, 400 lub 600 przesyłek. Na początek można wybrać najniższy i najtańszy pakiet – 100 przesyłek i w miarę potrzeb przejść na wyższy.

    Celem konkursu „Ekomersy 2014”,, jest prezentowanie firm, które – zgodnie z oczekiwaniem konsumentów – ciągle udoskonalają swoje produkty i usługi, dzięki czemu przyczyniają się do szybkiego i intensywnego rozwoju rynku e-commerce.

    W plebiscycie którego rozstrzygniecie nastąpi w październiku podczas7. edycji Targów eHandlu, mogła wziąć udział każda firma świadcząca usługi dla sklepów internetowych. Prestiżowe wyróżnienia dla dostawców usług e-commerce przyznawane są w dziewięciu kategoriach, które odzwierciedlają panoramę rynku.

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Rośnie niepewność dzieci w sieci – wynika z badania ING Banku Śląskiego

    ING Bank Śląski zapytał dzieci w wieku od 7 do 17 lat o to na ile bezpiecznie czują się...