piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    MasterCard wprowadza MasterPass do Polski

    Zobacz również

    MasterCard ogłosił dzisiaj polską premierę globalnej platformy płatności mobilnych i online – MasterPass. Pozwala ona na dokonywanie prostych, szybkich i bezpiecznych płatności w sklepach internetowych na całym świecie przy pomocy dowolnego urządzenia. MasterPass uwalnia kupujących od konieczności podawania przy każdej transakcji danych karty płatniczej oraz adresu dostawy we wszystkich sklepach oferujących płatność za pomocą tej usługi.

    - Reklama -

    Firma uPaid jest pierwszym polskim partnerem, który zaimplementuje cyfrowy portfel w ramach MasterPass. MasterPass zastąpi dostępną w Polsce od trzech lat platformę MasterCard Mobile, rozszerzając jej dotychczasowe możliwości. uPaid automatycznie przeniesie swoich użytkowników MasterCard Mobile do nowej usługi. Będą oni nadal mogli korzystać z aplikacji mobilnych umożliwiających m.in. zakup biletów na transport publiczny w ok. 90 miastach w Polsce, biletów do kina, zamówić dostawę zakupów spożywczych czy kwiatów – wszędzie tam, gdzie zobaczą logo MasterCard Mobile, które będzie stopniowo zastępowane logiem MasterPass. Dodatkowo, będą mogli skorzystać z tej wygodnej i bezpiecznej metody płatności w ponad 40 tys. sklepów na całym świecie, które już wdrożyły MasterPass. Jako otwarta platforma, MasterPass umożliwia korzystanie z kart kredytowych, debetowych i przedpłaconych MasterCard, ale też innych organizacji.

    W ostatnich latach z sukcesami wspieraliśmy projekt MasterCard Mobile, w ramach którego ponad 30 tys. naszych użytkowników korzystało z płatności mobilnych w tej technologii. Cieszę się, że jako partner MasterCard, możemy jako pierwsi udostępnić klientom nowe możliwości zakupów u ponad 500 polskich sprzedawców w ramach rozwiązania MasterPass – powiedział Marcin Kopyś, CEO uPaid.

    Z punktu widzenia sprzedawców, MasterPass to wygodne rozwiązanie pozwalające na zaoferowanie klientom prostej metody płatności i otwierające jednocześnie biznes na klientów międzynarodowych. Dzięki wdrożeniu MasterPass polscy przedsiębiorcy w prosty sposób mogą rozwijać sprzedaż również w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, Nowej Zelandii, we Włoszech i w Singapurze. Pierwszą firmą, która rozliczy płatności dokonane za pomocą platformy MasterPass w Polsce, jest firma eCard.

    Rozwijanie innowacyjnych technologii płatniczych to dla MasterCard priorytet. Dzisiaj potwierdzamy tę strategię wprowadzając w Polsce globalną platformę płatności – MasterPass. To znakomite narzędzie, usprawniające proces zakupowy zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy. Dzięki temu możemy zaproponować nową jakość dla szybko rozwijającego się handlu w sieci, otwierając globalne rynki przed polskimi sklepami i klientami – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

    ŹródłoMasterCard
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...