GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

T-Mobile wybiera Ericsson do wprowadzenia rozwiązań customer experience i billingu

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-06-02 16:18 - czytano: 763 razy - dodaj komentarz
T-Mobile wybiera Ericsson do wprowadzenia rozwiązań customer experience i billinguZ tym przełomowym rozwiązaniem, T-Mobile będzie w stanie w szybki i elastyczny sposób wprowadzać nowe usługi, przyspieszając działania mające na celu zwiększenie zadowolenia klienta. Dodatkowo, klienci T-Mobile uzyskają możliwość śledzenia faktur w czasie rzeczywistym i pełną kontrolę nad zmianami w obsłudze kont. Zapewni to poprawę doświadczenia klienta oraz zmniejszenie ogólnych kosztów operacyjnych dla T-Mobile.
REKLAMA
- Ericsson i T-Mobile mają wieloletnie wzajemne relacje, a omawiana operacja zapewni nam możliwości, jakich potrzebujemy, aby kontynuować rozwijanie cennej dla nas bazy klientów - powiedział Neville Ray, Dyrektor ds. Technologii w T-Mobile. - Aktualna współpraca ze spółką Ericsson pozwoli udoskonalić naszą infrastrukturę i zapewni naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia.

W ramach niniejszego kontraktu, Ericsson wykorzysta swoje rozwiązanie dotyczące usługi Service Agility, które obejmuje naliczanie opłat, fakturowanie, zarządzanie zamówieniami, katalog produktów i zarządzanie relacjami z klientem (CRM). Ericsson dokona integracji i będzie zarządzał operacjami w ramach tego rozwiązania.

- Service Agility umożliwia firmie T-Mobile sprawne tworzenie, wprowadzanie na rynek, dostarczanie i zarządzanie usługami w celu szybkiego wprowadzania nowych ofert - powiedział Per Borgklint, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Business Unit Support Solutions w spółce Ericsson. - T-Mobile uzyskuje pełny zakres korzyści związanych z rozwojem naszego pakietu oprogramowania OSS/BSS, które przekroczą oczekiwania abonentów.

Aby spełnić wymagania klientów, operatorzy muszą dążyć do poprawienia doświadczenia klientów, pozyskania nowych dochodów i pobudzenia efektywności ekonomicznej. Dzięki spółce Ericsson operatorzy stają się bardziej operatywni, korzystając z kompleksowego, ujednoliconego pakietu oprogramowania OSS/BSS oraz światowej klasy usług konsultingowych, integracji systemów i możliwości w zakresie usług zarządzanych.
Źródło: Ericsson
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: