piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile wybiera Ericsson do wprowadzenia rozwiązań customer experience i billingu

    Zobacz również

    Z tym przełomowym rozwiązaniem, T-Mobile będzie w stanie w szybki i elastyczny sposób wprowadzać nowe usługi, przyspieszając działania mające na celu zwiększenie zadowolenia klienta. Dodatkowo, klienci T-Mobile uzyskają możliwość śledzenia faktur w czasie rzeczywistym i pełną kontrolę nad zmianami w obsłudze kont. Zapewni to poprawę doświadczenia klienta oraz zmniejszenie ogólnych kosztów operacyjnych dla T-Mobile.

    - Reklama -

    Ericsson i T-Mobile mają wieloletnie wzajemne relacje, a omawiana operacja zapewni nam możliwości, jakich potrzebujemy, aby kontynuować rozwijanie cennej dla nas bazy klientów – powiedział Neville Ray, Dyrektor ds. Technologii w T-Mobile. – Aktualna współpraca ze spółką Ericsson pozwoli udoskonalić naszą infrastrukturę i zapewni naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia.

    W ramach niniejszego kontraktu, Ericsson wykorzysta swoje rozwiązanie dotyczące usługi Service Agility, które obejmuje naliczanie opłat, fakturowanie, zarządzanie zamówieniami, katalog produktów i zarządzanie relacjami z klientem (CRM). Ericsson dokona integracji i będzie zarządzał operacjami w ramach tego rozwiązania.

    Service Agility umożliwia firmie T-Mobile sprawne tworzenie, wprowadzanie na rynek, dostarczanie i zarządzanie usługami w celu szybkiego wprowadzania nowych ofert – powiedział Per Borgklint, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Business Unit Support Solutions w spółce Ericsson. – T-Mobile uzyskuje pełny zakres korzyści związanych z rozwojem naszego pakietu oprogramowania OSS/BSS, które przekroczą oczekiwania abonentów.

    Aby spełnić wymagania klientów, operatorzy muszą dążyć do poprawienia doświadczenia klientów, pozyskania nowych dochodów i pobudzenia efektywności ekonomicznej. Dzięki spółce Ericsson operatorzy stają się bardziej operatywni, korzystając z kompleksowego, ujednoliconego pakietu oprogramowania OSS/BSS oraz światowej klasy usług konsultingowych, integracji systemów i możliwości w zakresie usług zarządzanych.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...