piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Interactive Intelligence: roczny wzrost stanowisk chmurowych na poziomie 67 proc

    Zobacz również

    Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, raportuje średni roczny wzrost sprzedaży stanowisk w ofercie Communication-as-a-Service na poziomie 67 procent (w latach 2010 – 2013), do 20 tysięcy stanowisk udostępnionych przez firmę globalnie w modelu chmury.W 2013 roku Interactive Intelligence zaobserwował 87 proc. wzrost zamówień w modelu chmury w porównaniu z rokiem poprzednim.

    - Reklama -

    W pierwszym kwartale 2014 roku zlecenia chmurowe wzrosły o 165 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając 59 proc. ogólnej liczby zamówień. Zgodnie z prognozami, w 2014 roku kontrakty chmurowe będą stanowić 55 – 60 procent całkowitej sprzedaży firmy.

    Oferta Interactive Intelligence CaaS udostępnia firmom szeroki zakres funkcjonalności centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych, dostępnych w modelu chmury. Oparta na wszechstronnej platformie komunikacji IP, łatwo integruje się z istniejącymi systemami klienta i umożliwia szybką migrację do modelu tradycyjnego bez konieczności tworzenia dodatkowych aplikacji.

    Rozwój rynku rozwiązań chmurowych w ciągu ostatnich kilku lat jest fascynujący – powiedział Dr. Donald E. Brown, prezes i założyciel Interactive Intelligence. – W 2010 roku większość naszych klientów migrowało do chmury ze względu na niższe wymagania wobec kapitału początkowego inwestycji. Dziś podstawowym argumentem jest większa elastyczność dla biznesu.

    CaaS spełnia najwyższe normy bezpieczeństwa i ciągłości dostarczania usługi, gwarantowane przez certyfikaty SOX, ISO 9001, ISO/IEC 27001 oraz JITC. Centra danych firmy spełniają również normy PCI DSS oraz SSAE-16.

    Certyfikacje oraz szereg unikalnych opcji wdrożeniowych, które pozwalają klientom na przechowywanie danych wewnątrz firmowej sieci, pozwalają nam spełniać wymagania firm o najbardziej restrykcyjnych procedurach bezpieczeństwa – dodał Dr. Donald E. Brown. – Nasze centra operacji sieciowych podlegają monitoringowi 24/7, a jedenaście globalnych centrów danych umożliwia dostęp do usługi w każdym miejscu na świecie.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Smartfony za pół ceny – doskonała oferta dla przenoszących numer do Plusa i Plusha

    Klienci przenoszący numer do Plusa lub Plusha będą mogli skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji i kupić wybrane smartfony za...