GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Interactive Intelligence: roczny wzrost stanowisk chmurowych na poziomie 67 proc

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-05-29 16:14 - czytano: 1696 razy - dodaj komentarz
Interactive Intelligence: roczny wzrost stanowisk chmurowych na poziomie 67 procInteractive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, raportuje średni roczny wzrost sprzedaży stanowisk w ofercie Communication-as-a-Service na poziomie 67 procent (w latach 2010 – 2013), do 20 tysięcy stanowisk udostępnionych przez firmę globalnie w modelu chmury.W 2013 roku Interactive Intelligence zaobserwował 87 proc. wzrost zamówień w modelu chmury w porównaniu z rokiem poprzednim.
REKLAMA
W pierwszym kwartale 2014 roku zlecenia chmurowe wzrosły o 165 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając 59 proc. ogólnej liczby zamówień. Zgodnie z prognozami, w 2014 roku kontrakty chmurowe będą stanowić 55 - 60 procent całkowitej sprzedaży firmy.

Oferta Interactive Intelligence CaaS udostępnia firmom szeroki zakres funkcjonalności centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych, dostępnych w modelu chmury. Oparta na wszechstronnej platformie komunikacji IP, łatwo integruje się z istniejącymi systemami klienta i umożliwia szybką migrację do modelu tradycyjnego bez konieczności tworzenia dodatkowych aplikacji.

- Rozwój rynku rozwiązań chmurowych w ciągu ostatnich kilku lat jest fascynujący – powiedział Dr. Donald E. Brown, prezes i założyciel Interactive Intelligence. – W 2010 roku większość naszych klientów migrowało do chmury ze względu na niższe wymagania wobec kapitału początkowego inwestycji. Dziś podstawowym argumentem jest większa elastyczność dla biznesu.

CaaS spełnia najwyższe normy bezpieczeństwa i ciągłości dostarczania usługi, gwarantowane przez certyfikaty SOX, ISO 9001, ISO/IEC 27001 oraz JITC. Centra danych firmy spełniają również normy PCI DSS oraz SSAE-16.

- Certyfikacje oraz szereg unikalnych opcji wdrożeniowych, które pozwalają klientom na przechowywanie danych wewnątrz firmowej sieci, pozwalają nam spełniać wymagania firm o najbardziej restrykcyjnych procedurach bezpieczeństwa – dodał Dr. Donald E. Brown. – Nasze centra operacji sieciowych podlegają monitoringowi 24/7, a jedenaście globalnych centrów danych umożliwia dostęp do usługi w każdym miejscu na świecie.
Źródło: Interactive Intelligence
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: