GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Wind Mobile wdraża halodzwonki w Arabii Saudyjskiej

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-05-28 16:29 - czytano: 545 razy - dodaj komentarz
Wind Mobile wdraża halodzwonki w Arabii SaudyjskiejW związku z podpisanym kontraktem i spełnieniem warunków wprowadzających go w życie, w dniu 27 maja 2014 roku, Wind Mobile SA rozpoczyna wdrożenie platformy Ringback Tone dla jednego z operatorów w Arabii Saudyjskiej. Jest to pierwsze wdrożenie, jakie Wind Mobile realizuje w rejonie bliskiego wschodu, a co istotne, jest ono realizowane na największym rynku regionu Zatoki Perskiej.
REKLAMA
Przy zaludnieniu na poziomie 30 milionów, ilość użytkowników telefonii komórkowej w Arabii Saudyjskiej na koniec 2013 roku wyniosła 51 milionów, czyli na poziomie podobnym jak w Polsce. Niemniej miesięczny przychód operatora przypadający w tym kraju na abonenta (ARPU) jest na bardzo wysokim poziomie, co daje wyjątkowy potencjał na rozwój operatorskich usług dodanych, jakimi są m. im. halodzwonki.

Dla abonentów w Arabii Saudyjskiej usługa halodzwonków będzie dostępna już w trzecim kwartale tego roku, a współpraca z operatorem odbywać będzie się w modelu revenue-share, co wpisuje się w obraną strategię rozwoju firmy.

- Pierwsze wdrożenie naszego produktu na rynkach regionu MENA jest kluczowym puntem w historii naszej firmy. Wierzymy, że zaistnienie w Arabii Saudyjskiej otworzy nam drzwi do kolejnych wdrożeń naszych produktów na rynku bliskiego wschodu, gdzie referencje i reputacja mają olbrzymie znaczenie. To wdrożenie ma także drugi, istotny aspekt z punktu widzenia realizacji naszej strategii - jest milowym krokiem na drodze do uruchomienia usługi One Ringback na rynku GCC (Gulf Cuncil Countries)  – mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu Wind Mobile SA.

- Cieszę się, że po blisko rocznych działaniach w rejonie doprowadziliśmy do podpisania tego kontraktu. To świetnie rokuje dla kolejnych projektów, nad którymi pracujemy bezpośrednio oraz z naszym lokalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że jakość naszego produktu oraz innowacyjne podejście do rozwiązań telekomunikacyjnych, znajdą uznanie naszych klientów, tak jak miało to miejsce na innych rynkach.  – mówi Jan Wójcik, Członek Zarządu Wind Mobile SA ds. Sprzedaży zagranicznej.
Źródło: Wind Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: