GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Nagroda Global Telecoms Business Innovation Award dla Multiscreen Self-Care

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-05-23 13:41 - czytano: 740 razy - dodaj komentarz
Nagroda Global Telecoms Business Innovation Award dla  Multiscreen Self-CareFirma Ericsson ogłosiła, że jej rozwiązanie Multiscreen Self-Care zdobyło nagrodę Global Telecoms Business Innovation Award za innowację w zakresie obsługi konsumentów. Ericsson została doceniona za skuteczne wdrożenie rozwiązania w spółce Ooredoo Tunisia, będącej największym prywatnym operatorem telekomunikacyjnym w Tunezji. Za pomocą wspomnianej usługi Ooredoo Tunisia uruchomiła samoobsługowy portal, który spowodował zwiększenie obrotów i zmniejszenie kosztów.
REKLAMA
Nagroda została przyznana podczas ceremonii wręczenia nagród w Londynie w dniu 14 maja. Nagrody Global Telecoms Business Innovation Awards są przyznawane dla innowacyjnych projektów w światowej branży telekomunikacyjnej wprowadzanych przez usługodawców i współpracujących z nimi dostawców technologii.

Ooredoo Tunisia chciała zapewnić użytkownikom pierwszorzędne doświadczenie, aby wyróżniać się na tle konkurencji. Na rynku zdominowanym w dużej mierze przez usługi prepaid udało jej się tego dokonać poprzez dostarczenie abonentom samoobsługowego portalu umożliwiającego im lepszą kontrolę wydatków. Wspomniane rozwiązanie zdążyło już przynieść Ooredoo Tunisia znaczące korzyści, jak choćby 50-procentowy wzrost pobieranej ilości danych dla pakietów prepaid wśród użytkowników 2G oraz ponad 50-procentowy wzrost w obszarze pobieranych pakietów danych 3G.

- Obsługiwanie szerokiego zakresu potrzeb, preferencji i urządzeń klientów wymaga zestawu narzędzi, który ułatwia szybkie przyswajanie dynamicznych zmian rynkowych i czerpanie z nich korzyści – powiedział p. Jalel Kamoun, dyrektor ds. informatycznych w Ooredoo Tunisia. - Rozwiązanie Ericsson Multiscreen Self-Care daje nam dokładnie to, czego potrzebujemy, aby lepiej rozumieć i obsługiwać naszych użytkowników, opracowywać usługi dla nowych branż i sektorów, personalizować oferty i uruchamiać nowe strumienie przychodów bez konieczności inwestowania w nowe technologie.

Uruchomiony przez spółkę Ooredoo Tunisia portal umożliwia jej abonentom zakup kredytów, dostęp do nowych technologii oraz kontrolowanie wydatków w szybki i prosty sposób. Możliwość kontrolowania wydatków cieszy się szczególną popularnością na rynkach usług prepaid, gdzie wielu użytkowników niechętnie wypróbowuje nowe usługi w obawie przed astronomicznie wysokimi rachunkami.

Usługa wdrożona przez Ooredoo Tunisia jest oparta na stworzonej przez Ericsson platformie aktywacji usług (Service Enablement Platform).

- Usługodawcy na całym świecie korzystają z naszego rozwiązania Multiscreen Self-Care, aby zapewniać najlepsze doświadczenie na różnych ekranach, lepiej rozumieć klientów oraz zwiększać lojalność i sprzedaż usług o wartości dodanej – oświadczył Nunzio Mirtillo, dyrektor obszaru Morza Śródziemnego w Ericsson. - Jesteśmy dumni z tego, że to wyjątkowo funkcjonalne urządzenie zostało docenione za innowacyjność i liczne możliwości, jakie oferuje naszym klientom, takim jak Ooredoo Tunisia.
Źródło: Ericsson
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: