GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Multiżonaty Tarik promuje multiroom platformy nc+ (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-05-20 17:51 - czytano: 847 razy - dodaj komentarz
Multiżonaty Tarik promuje multiroom platformy nc+ (wideo)Multiżonaty Tarik jest bohaterem nowej kampanii reklamowej platformy nc+, promującej zalety usługi Multiroom. Działania prowadzone w telewizji, radiu, prasie i internecie, w tym w mediach społecznościowych, będą trwać od 19 maja do 22 czerwca. Multiroom to usługa, która pozwala na oglądanie w ramach jednego abonamentu różnych kanałów telewizyjnych na kilku telewizorach w tym samym czasie. Abonenci korzystający z usługi mogą w jej ramach podłączyć do 6 odbiorników.
REKLAMA
Z okazji zbliżających się piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii platforma nc+ przygotowała promocję dla nowych abonentów. Mogą oni skorzystać z usługi Multiroom na promocyjnych warunkach przez 12 miesięcy.

Spoty telewizyjne będzie można obejrzeć na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym: TVP, TVN, TVN24, Discovery, Disney Channel, FOX, MTV Polska, TTV, TVN Style, TVP Sport, TVP Rozrywka oraz kanałów tematycznych platformy nc+. Spoty radiowe usłyszą odbiorcy m.in. Radia ZET, Programu III PR i RMF FM. Kampania realizowana będzie również w prasie, m.in. w: „Newsweeku”, „Polityce”, „Tele Tygodniu”, „To & Owo”, „Vivie” i „Show”. Natomiast reklama internetowa obejmie takie portale jak: Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także media społecznościowe: Facebook i You Tube. W promocji platforma wykorzysta także własne kanały komunikacyjne.

- Fani piłki nożnej czekają na piłkarskie Mistrzostwa Świata w Brazylii, tak samo zresztą jak Multiżonaty Tarik, bohater naszego spotu. Jednak Tarik nie mieszka sam, więc żeby nie odbierać swoim sześciu żonom możliwości oglądania telewizji skorzystał z Multiroomu. Tym dość egzotycznym przykładem puszczamy oko w kierunku naszych widzów. Chcemy w ten sposób pokazać, że nasza usługa to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto musiał do tej pory dzielić się telewizją z innymi domownikami. Zarówno panów, którzy chcą spełnić prośby swoich żon, jak i pań, które nie podzielają zamiłowania swoich mężów do piłki nożnej – mówi Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu platformy nc+.

Kampanię zaplanował Dział Marketingu nc+, kreacje przygotowała agencja Saatchi&Saatchi Poland, dedykowaną kampanii stronę internetową zaprojektował Havas Worldwide Group, a media zakupił dom mediowy Zenith Optimedia.

Źródło: nc+
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: