czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    HTC promuje polską kulturę na świecie

    Zobacz również

    HTC, globalny lider w dziedzinie mobilnych innowacji i designu, po raz kolejny promuje wydarzenia z pogranicza świata sztuki, kultury i rozrywki. Wspólnie z Instytutem Adama Mickiewicza właścicielem serwisu Culture.pl dostarczy najświeższe informacje o osiągnięciach polskich artystów z różnych dziedzin. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu HTC BlinkFeed użytkownicy smartfonów na całym świecie będą mogli na bieżąco śledzić polskie wydarzenia kulturalne. Artykuły zostaną

    - Reklama -

    udostępnione w polskiej i angielskiej wersji językowej.

    HTC BlinkFeed to innowacyjna technologia, która zbiera w jednym miejscu newsy m.in. z serwisów informacyjnych, sportowych, muzycznych, społecznościowych, indywidualnie wybranych przez użytkownika smartfona. Ponad 1400 portali dostarcza wiadomości, a kolejnym będzie Culture.pl. Serwis należy do Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie, który zajmuje się promowaniem polskiej kultury na świecie. Od 2001 roku redakcja Culture.pl opublikowała ponad 40 tysięcy artykułów oraz udostępniła blisko tysiąc galerii foto i filmów.

    Wspólna inicjatywa HTC i Instytutu ma na celu promocję na całym świecie osiągnięć polskich artystów z dziedzin muzyki, fotografii, literatury, sztuk wizualnych, designu, filmu, teatru, tańca i wielu innych. Artykuły dostępne będą w angielskiej wersji językowej w międzynarodowej edycji serwisu HTC BlinkFeed. Udostępnione zostaną w kategorii Global English/World/Europe w smartfonach dostępnych na całym świecie. Dodatkowo wiadomości z Culture.pl będzie można śledzić w języku polskim w smartfonach z HTC BlinkFeed sprzedawanych w Polsce.

    HTC to nie tylko technologia, ale także zaangażowanie we wszelkie aktywności, które można określać terminem Quietly Brilliant. Firma ma już na swoim koncie współpracę m.in. z serwisem Audioteka.pl przy tworzeniu superprodukcji audiobookowych: „Blade Runner. Czy androidy marzą o elektrycznych owcach?” Philipa K. Dicka z muzyką zespołu Pink Freud, „Święty Choas” Cezarego Harasimowicza z muzyką Michała Lorenca oraz „Niezwyciężony” Stanisława Lema z muzyką zespołu Ścianka.

    Ponadto HTC wraz z serwisem Gadżetomania prowadzi zabawę literacką pt. „Nieskończona opowieść”. Znany autor publikuje fragment opowiadania i prosi internautów o opracowanie koncepcji rozwoju akcji. Pisarz wybiera najlepszą pracę i wykorzystuje tekst w opowiadaniu, dopisuje ciąg dalszy i ponownie prosi użytkowników Internetu o pomoc. Dotychczas w zabawie wzięli udział: Zygmunt Miłoszewski, Gaja Grzegorzewska, Jacek Dukaj i Jacek Piekara oraz setki uzdolnionych literacko internautów. Opowiadania zostaną opublikowane w postaci audiobooków.

    Najnowszą inicjatywą jest objęcie stanowiska Mecenasa nad spektaklem muzycznym „Sofia de Magico”, którego premiera miała miejsce 1 marca tego roku na deskach teatru Roma.

    ŹródłoHTC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sztuczna inteligencja, prawdziwe ryzyko. Jak cyberprzestępcy mogą oszukać AI?

    Użytkownicy ChatGPT generują nawet 100 mld słów dziennie . Tzw. duże modele językowe (large language model, LLM) bazujące na...