GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-05-05 19:25 - czytano: 1004 razy - dodaj komentarz
mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowejPonad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym – to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest startująca właśnie kampania reklamowa z motywem mobilności w roli głównej.
REKLAMA
W nowej kampanii reklamowej mBank pokazuje, że jego klienci mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do telefonu – urządzenia, które mają zawsze przy sobie – by korzystać tam z funkcji znanych im z serwisu bankowości elektronicznej. Bank w nowej odsłonie reklamowej przedstawia się jako ikona segmentu usług bankowości mobilnej. Gra słów nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na smartfonach i tabletach. Podkreśla też fakt, że mBank – m.in. dzięki największej liczbie użytkowników mobilnych (ponad 720 tys.) – jest dziś liderem kategorii, zaś litera "m" w nazwie banku oznacza również "mobilność".

Kampania banku, rozpisana na najbliższe tygodnie, obejmuje działania w telewizji, internecie (w tym w internetowych serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach i środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy miejskie, tramwaje, kolejki SKM, rowery miejskie). Jej koncepcję przygotowała agencja BBDO (wybrana w specjalnie zorganizowanym przetargu dotyczącym działań wokół bankowości mobilnej mBanku), a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Spoty telewizyjne – w tym pierwszy, otwierający kampanię – wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa. W reklamach została wykorzystana piosenka "Feel The Love" z repertuaru brytyjskiej grupy Rudimental (feat. John Newman).

Nasze działania pokazują, jak dużą wagę przywiązujemy do bankowości w wydaniu mobilnym. Bank mogący być dziś właściwie w każdym urządzeniu, jest jeszcze bliżej klientów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się "spakować" usługi bankowe do telefonu. Statystyki pokazują, że była to świetna decyzja – komentuje Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej w mBanku.

mBank oferuje w pełni transakcyjną bankowość mobilną nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również mikrofirm oraz korporacji (pod nazwą mBank CompanyMobile). W lutym br. została uruchomiona nowa wersja bankowości mobilnej dla klientów detalicznych, wyposażona m.in. w mobilne mOkazje i kredyt w 30 sekund. Aplikacje dostępne na systemy Android, iOS i Windows Phone zostały stworzone w ramach drugiej fazy projektu nowego mBanku. Wcześniej uruchomiono nagradzaną na całym świecie nową bankowość elektroniczną.
Źródło: mBank
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: