piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mio z nowym Marketing Managerem

    Zobacz również

    Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Logitech. Nowy CEE Marketing Manager MiTAC zajmie się wszystkimi produktami z portfolio firmy, m.in. wideorejestratorami Mio MiVue, nawigacjami marki Mio, a także nawigacjami i komputerami rowerowymi Mio Cyclo.

    - Reklama -

    Będzie odpowiedzialny za kontakty z dystrybutorami, promocję marki i komunikację z mediami. Na stanowisku zastąpi Tarika Hassana.

    Zaczynając pracę dla MiTAC mam wiele pomysłów na nowe i ciekawe działania promocyjne dla firmy i jej produktów – komentuje Marcin Gutkiewicz, nowy CEE Marketing Manager MiTAC Europe – – Obecnie MiTAC kojarzy się głównie z marką Mio, znaną z rynku nawigacji. Jest to jednak ułamek naszej bogatej i różnorodnej oferty. Moim głównym celem będzie utrzymanie silnej pozycji Mio w segmencie nawigacji na rynkach CEE oraz rozwój nowych, bardzo obiecujących kategorii takich jak smart watch czy wideorejestratory.

    Marcin Gutkiewicz pracował wcześniej w takich firmach jak Microsoft Polska, Epson i Logitech. W swojej karierze zajmował się kompleksowo działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i kontaktami z mediami. W Microsoft był związany m.in. z markami Windows, Office i Xbox. Ma 20 lat doświadczenia w zakresie prowadzenia marek, sprzedaży i działań promocyjnych.

    ŹródłoMiTAC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...