GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Marcin Prokop i Czesław Mozil są już w T-Mobile – nowa kampania T-Mobile (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-04-04 17:32 - czytano: 856 razy - dodaj komentarz
Marcin Prokop i Czesław Mozil są już w T-Mobile – nowa kampania T-Mobile (wideo)Rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile Polska promująca, potwierdzone badaniami, wielki zasięg i najlepszą jakość sieci w Polsce, najlepszą obsługę klienta nagrodzoną w tym roku Gwiazdą Jakości Obsługi. Wielki zasięg i świetna obsługa przekonały też Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy dołączają do T-Mobile. Na początku roku T-Mobile otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi - prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów.
REKLAMA


Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Na przełomie stycznia i lutego 2014r. niezależna firma P3 communications, na zlecenie Deutsche Telekom, przeprowadziła badanie jakości sieci mobilnych w Polsce. Sieć T-Mobile uzyskała najlepsze wyniki spośród 4 operatorów infrastrukturalnych, bądź nie gorsze niż liderzy badania w każdym z nich. Największe przewagi sieci T-Mobile to jakość połączeń głosowych, a także średnie prędkości transmisji danych, czas przeglądania stron internetowych i wysyłka poczty e-mail.

Marcin i Czesław są już w T-Mobile - kampania

Ogólnopolska kampania reklamowa T-Mobile z udziałem celebrytów obejmuje szerokie media: telewizję, radio, Internet, outdoor, media społecznościowe i komunikację w salonach T-Mobile. Spoty będzie można zobaczyć i usłyszeć w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, wizerunki Marcina Prokopa i Czesława Mozila, których przekonał wielki zasięg T-Mobile i świetna obsługa klienta zobaczyć będzie można na terenie całego kraju na reklamach wielkoformatowych. Kampania obejmie także popularne serwisy internetowe, a w mediach społecznościowych prowadzone będą sprofilowane działania z dedykowaną dla odbiorców tych serwisów kreacją. Obok znakomitej obsługi klienta i możliwości wielkiego zasięgu T-Mobile, spoty promować będą także nowe smartfony dostępne w T-Mobile od złotówki – na początek br. Samsunga GALAXY Core Plus, a od 11 kwietnia br., czyli dnia premiery tego smartfona, najnowszego Samsunga GALAXY S5.

Za przygotowanie kreacji i realizację kampanii odpowiadają: Agencja G7, agencja Engine i dom mediowy Starcom.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: