GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Interactive Intelligence zwiększa wsparcie dla projektów chmurowych w Polsce

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-04-01 16:48 - czytano: 2444 razy - dodaj komentarz
Interactive Intelligence zwiększa wsparcie dla projektów chmurowych w Polsce Marcin Szczepański został inżynierem wsparcia sprzedaży rozwiązań chmurowych w Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ). Odpowiada za rozwój biznesu chmurowego na polskim rynku oraz lokalne wsparcie dla projektów firmy prowadzonych w modelu usługowym. Marcin Szczepański ma 15 lat doświadczenia na rynku rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Rozpoczynał karierę w firmie Ericsson jako Product Manager specjalizujący się m.in. w rozwiązaniach IVR oraz Unified Messaging.
REKLAMA
Przez ponad 10 lat był odpowiedzialny za wdrożenia systemów telefonii IP oraz contact center w Damovo Polska, firmie partnerskiej Interactive Intelligence. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

- Rozwój oferty chmurowej na rynku EMEA stanowi priorytet dla naszej firmy. W tym roku planujemy trzykrotne powiększenie zespołu zaangażowanego w obsługę projektów chmurowych w tym regionie. Nowy etat w Polsce wzmocni obecny zespół doświadczonych inżynierów, którzy wspierają wdrożenia rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmurowym i tradycyjnym. – powiedział Shazad Ahmad, Solutions Engineering Director EMEA, Interactive Intelligence. – Polska jest ważnym europejskim rynkiem o znaczącym potencjale sprzedaży, jednak w stosunku do technologii cloud w polskim biznesie wciąż przeważa konserwatywny sposób myślenia i obawa przed nowością. Zapewniając lokalne wsparcie dla projektów chmurowych chcemy zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom decydującym się na wdrożenie rozwiązania w modelu CaaS.

Interactive Intelligence udostępnia w Polsce swoje oprogramowanie komunikacyjne w modelu chmury (CaaS) od 2012 roku. CaaS to kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, obejmujący takie funkcje jak: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej.

W 2013 roku zamówienia chmurowe osiągnęły połowę wszystkich kontraktów podpisanych przez firmę. 
Źródło: Interactive Intelligence
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: