czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Zarabiaj na grach i aplikacjach mobilnych z Centili

    Zobacz również

    Monetyzacja aplikacji mobilnych to wyzwanie, przed którym stoi każdy deweloper. Rozwiązania oferowane przez firmę Infobip sprawiają, że zarabianie na płatnościach wewnątrz aplikacji staje się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Stworzona przez firmę Infobip platforma Centili pozwala na wykonywanie niewielkich płatności w aplikacjach mobilnych bez potrzeby posiadania karty kredytowej. W Polsce takich płatności można dokonywać poprzez wysłanie SMS-a premium.

    - Reklama -

    Z kolei w innych krajach opłata za zakupy wewnątrz aplikacji może zostać automatycznie naliczana do rachunku telefonicznego, nie tylko bez potrzeby posiadania karty kredytowej, ale też bez konieczności wysłania dodatkowego SMS-a.

    Korzystanie z oferowanej przez firmę Infobip platformy Centili znacząco ułatwia monetyzację aplikacji mobilnych. Jak pokazują dane firmy Infobip w przypadku płatności wewnątrz aplikacji przy użyciu karty kredytowej stopień konwersji wynosi zaledwie 7%. W przypadku płatności naliczanych bezpośrednio do rachunku telefonicznego stopień konwersji rośnie w sposób znaczący nawet do poziomu 85%.

    Kolejnym krokiem w ułatwieniu monetyzacji gier było stworzenie przez firmę Infobip w Japonii swojej własnej wirtualnej waluty – ¥Coins (Yen Coins). Waluta to pozwala twórcom gier na osiąganie zysków na rynku japońskim bez potrzeby ponoszenia kosztów logistycznych. ¥Coins można nabyć poprzez różne metody płatności, a następnie kupować za nie ulepszenia czy też zawartość do pobrania w grach. Płatność walutą ¥Coins akceptuje już między innymi wielokrotnie nagradzana gra studia Wargaming – World of Tanks czy też piłkarski manager online – Top Eleven.

    Skłonienie użytkowników bezpłatnych aplikacji do płatności wewnątrz nich to duże wyzwanie – powiedział Marcin Papiński, Business Developement Director w firmie Infobip. – Jednak jak pokazuje przykład jednego z naszych klientów, zaoferowanie prostych płatności wewnątrz aplikacji, naliczanych bezpośrednio do rachunku telefonicznego, może w sposób znaczący podnieść średnią wartość transakcji. I tak w przypadku naszego Klienta dzięki zastosowaniu platformy Centili średnia wartość transakcji wzrosła z poziomu 2$ aż do 5,7$ – dodaje Marcin Papiński.

    Obecnie płatności mobilne oferowane przez firmę Infobip obejmują swoim zasięgiem 2 miliardy ludzi w ponad 70 krajach. Stopień konwersji przy wykorzystaniu platformy Centili dla wszystkich tych krajów wynosi 64%.

    ŹródłoInfobip
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sztuczna inteligencja, prawdziwe ryzyko. Jak cyberprzestępcy mogą oszukać AI?

    Użytkownicy ChatGPT generują nawet 100 mld słów dziennie . Tzw. duże modele językowe (large language model, LLM) bazujące na...