GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Usługa Service Agility przyspiesza innowację, współpracę i OSS/BSS w czasie rzeczywistym

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-02-20 11:58 - czytano: 490 razy - dodaj komentarz
Usługa Service Agility przyspiesza innowację, współpracę i OSS/BSS w czasie rzeczywistymEricsson uruchamia usługę Service Agility, aby pomóc operatorom i ich partnerom przyspieszyć innowacyjny projekt usług, ich montaż, dostawę i zarządzanie. Service Agility ułatwia operatorom współpracę z ekosystemem partnerów, dostawców i programistów, ułatwiając szybsze uruchomienie znacznie szerszej gamy innowacyjnych produktów i usług.
REKLAMA
Uruchomienie usługi obejmuje szerokie portfolio firmy Ericsson w zakresie OSS/BSS i obsługi włączania (Service Enablement), co zapewnia szybką i skuteczną innowację do sprawnego tworzenia usług, jak również dostępności dla zatwierdzonych partnerów biznesowych do współpracy generującej dochód. Usługa napędza zarządzanie innymi usługami i obejmuje dostawę za pośrednictwem wspólnego katalogu firmy, jest także wstępnie zintegrowana z pełną opłatą i rozliczeniem dla firmy Ericsson w jednym rozwiązaniu. Zapewnia ona również mechanizmy ekspozycji nowych usług, jak i interakcję dla sprawnej współpracy, szybszej dostawy, krótszego czasu wprowadzenia na rynek i większej efektywności pod względem kosztów.

Usługa Service Agility używa pojedynczej, otwartej i elastycznej infrastruktury, aby zapewnić kompletne rozwiązanie, które pozwala użytkownikowi przeglądać i wybierać ofertę z katalogu korporacyjnego, który przechowuje wszystkie informacje o produkcie jako składniki i zapewnia jednolity sposób tworzenia i eksponowania zarządzania usługami, takimi jak parametry ładowania i polityki, a także inne aspekty świadczenia usług. Wstępnie zintegrowane oprogramowanie, otwarte API oraz składniki katalogowania wielokrotnego użytku stymulują szybką, ekonomiczną integrację i rozwój produktów.

Per Borgklint, wiceprezes i szef pionu obsługi rozwiązań firmy Ericsson, mówi: - Przez fuzję dwóch dojrzałych i wiodących na rynku obszarów produktowych - naszą szeroko stosowaną platformę włączania usługi w czasie rzeczywistym i nasze napędzane katalogowaniem funkcje zarządzania OSS/BSS - do jednego rozwiązania Service Agility, nasi klienci mogą osiągnąć szybkość i elastyczność niezbędną do zdobycia przewagi na rynku, a tym samym zwiększyć rentowność i możliwości zaspokojenia popytu konsumentów. Nasze kompleksowe rozwiązanie zawiera wszystkie komponenty systemowe niezbędne do poprawy satysfakcji i ostatecznie relacji z każdej strony uczestniczącej, od partnerów do konsumentów, szybko i sprawnie za pomocą cyfrowych kanałów samoobsługowych dla każdej oferty, bez względu na to jak jest ona pozyskiwana lub dostarczona.

Firma Ericsson zatrudnia również ponad 16 000 konsultantów i integratorów systemów, którzy mogą zaoferować klientom usługi Service Agility porady krok po kroku tak, aby jak najlepiej zintegrować produkty firmy Ericsson (OSS/BSS oraz Service Enablement). Ci specjaliści są wysoce doświadczeni, ponieważ dostarczają ponad 1500 projektów rocznie dla klientów na całym świecie.

W trakcie Mobile World Congress 2014 w Barcelonie (Hiszpania), firma Ericsson będzie pokazywała wiodące na całym świecie technologie oraz możliwości i innowacyjność usługi. Wierzymy, że każdy, kto korzysta z połączeń będzie mógł się połączyć, oraz że będziemy wskazywać drogę rozwiązaniami, które napędzają rozwój mobilności, dostępu szerokopasmowego i chmury sieciowej, tworząc podstawę dla ekosystemów i transformacji w różnych branżach. Jesteśmy twoim przewodnikiem w społeczeństwie sieciowym.
Źródło: Ericsson
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: